سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج (ع) مشهد گفت: برای ما فرقی ندارد مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم چرا که در هر دیداری فقط برای برد به میدان می رویم.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در هفته نخست علی رغم آنکه میهمان گاز مازندران بودیم و گئورگی گوگشلیدزه در وزن 96 کیلو گرم نتوانست انتظار ما برآورده سازد پیروز شدیم.البته گوگشلیدزه قول داده شکستش را در هفته جاری جبران کند.

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا تصریح کرد: پس از دیدار مقابل گاز بدون تعطیلی با برگزاری یک اردو تمامی بچه ها را دور هم جمع کردیم، آزادکاران در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و از هر نظر آماده مسابقه مقابل خونه به خونه هستند.

وی درباره احتمال محرومیت "داتو مارساگاشویل" گرج در وزن 84 کیلوگرم از سوی فدراسیون این کشور به دلیل عدم حضور در مسابقات جام ملت های اروپا گفت: من این موضوع را بررسی کردم احتمال این محرومیت خیلی ضعیف است و اگر هم یک چنین اتفاقی بخواهد رخ دهدچنبه داخلی دارد و به هیچ عنوان ارتباطی به تیم ثامن الحجج(ع) نخواهد داشت.مارساگاشویلی طبق قراردادی که دارد تا پایان مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در کنار تیم ما خواهد بود.

اصلانی درباره مسابقه این هفته مقابل تیم خونه به خونه بابل اظهار داشت: درست است است هفته میزبان هستیم اما برای ما فرقی ندارد که در چه شهری به میدان می رویم چرا که در هر مسابقه ای فقط و فقط به فکر پیروزی هستیم.

وی اضافه کرد: شناخت خوبی از نفرات تیم خونه به خونه بابل داریم ،عملکردکشتی گیران آنها را وزن به وزن تجزیه و تحلیل کردیم و با توجه به وضعیت مطلوبی که بچه های ما دارند امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را نیز در این دیدار کسب کنیم.

گفتنی است، در هفته دوم دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت که روز یکم آذرماه آغاز می شود تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) مشهد میزبان خونه به خونه بابل خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار