اونس جهانی طلا و بازی‌های حساس فوتبال شباهت‌های زیادی به همراه دارد چرا که بیشترین مشترکات این دو موضوع مربوط به هیجانات بازی‌های حساس و اونس جهانی طلا و غیر قابل پیش بینی بودن آنها می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اونس جهانی طلا و بازی‌های حساس فوتبال شباهت‌های زیادی به همراه دارد چرا که بیشترین مشترکات این دو موضوع مربوط به هیجانات بازی‌های حساس و اونس جهانی طلا و غیر قابل پیش بینی بودن آنها می‌شود، كه در متن ذيل به آن مي‌پردازيم.

گفتني است؛ خریداران و فروشندگان طلا و سکه‌های طلا را می‌توان به طرفداران تیم‌های مختلف در فوتبال جهان که از پیروزی و شکست تیمشان غمگین و شاد می‌شوند تشبیه کرد به درستی می‌توان اونس جهانی طلا به مانند یک بازی فوتبال که تا آخرین دقایق وقت اضافه نتیجه آن معلوم نیست پیش به دنیای سیاست و اقتصاد را نیز قابل پیش بینی دانست.



این موضوع از ماه ماوس و آوریل امسال تا همین روزهای پایانی ماه نوامبر و حتی روزهای آخر 2013 که برای طلا سالی نحس بود مشهود است.
 
لازم به ذکر است: بازی بایرن مونیخ و منچستر یونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 1999 را به یاد آورید بازی که با برد بایرن مونیخ با تک گل ماریو  باسلر در دقیقه 5 از روی ضربه آزاد تا دقیقه 90 پیش می‌رفت اما به یکباره دو گل منچستری‌ها، همه ژرمن‌ها و حتی خود شیاطین سرخ و جرج بست و سرالکس فرگوسن را نیز بهت‌زده کرد. اونس جهانی طلا که در سال 1980  به بالای 500 دلار نیز رسیده  و تا سال 2000 به طور عجیبی در حوالی 200 تا 300 دلار در نوسان بود.


 
در پايان اين گزارش خاطرنشان مي‌شود: در سال 2011 با صعودی بیش از 800 دلار به بالای 1900 دلار صعود کرد و حتی در یک مدت  بیش از 300 دلار افزایش داشت کسانی که در این اونس حاضر به فروش هستند مانند تیم هایی است که به تیم مقابل دو گل به ثمر رساندند و تنها حاضر به دفاع از این نتیجه هستند ودر حقیقت طمع نمی کنند  و به سود کم و مناسب قانع هستند و بر عکس آن مانند بازی شب گذشته  بین دو تیم اکراین و فرانسه در این دیدار اوکراین با دو گل بر فرانسه در دیدار پیش کننده  جام جهانی پيروز شده و اگر طمع نمی‌کرد و نتیجه را نگه می‌داشت با باخت 3 بر صفر برابر خروسهای آبی اروپا به این حال و روز نمی‌افتاد اما کسانی هستند که اقدام به خرید طلا در اونس بالای جهانی کردند و امیدوار به بالا رفتن اونس جهانی طلا هستند مانند امیدواری است که در بازی های فوتبال  تغییر عجیب نتایج است مانند پیروزی 4 بر 3 دپورتیولاکرونیا در برابر پاریس سن ژرمن در چند سال  گذشته لیگ قهرمانان که از شکست 2 بر صفر حاصل شد و نمونه بازی پیروزی 2بر2 بورسیا دورتموند در برابر مالاگا در دقایق پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان سال گذشته اروپا که به طور نمونه بالا رفتن اونس جهانی طلا پس از یک سقوط سنگین مقایسه کرد.

 
گزارش: از علی جواهرچی

انتهاي پيام/

برچسب ها: اونس ، بررسی ، هیجانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار