در پی پاسخ مثبت و حضور رئیس سازمان انرژی هسته‌ای در مراسم تشکیل حلقه زنجیره انسانی پیرامون سایت فردو، کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای ایران در نامه‌ای ضمن قدردانی از دکتر صالحی مطرح کردند: اکنون که ملت با این صلابت ندای حفظ حقوق و دستاوردهای را سر داده است نوبت مسئولین است که به پشتوانه مردم در جبهه مذاکرات ذره‌ای عقب‌نشینی و کوتاهی ننماید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در پی پاسخ مثبت و حضور رئیس سازمان انرژی هسته‌ای در مراسم تشکیل حلقه زنجیره انسانی پیرامون سایت فردو، کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای ایران در  نامه‌ای ضمن قدردانی از دکتر صالحی مطرح کردند: اکنون که ملت با این صلابت ندای حفظ حقوق و دستاوردهای را سر داده است نوبت مسئولین است که به پشتوانه مردم در جبهه مذاکرات ذره‌ای عقب‌نشینی و کوتاهی ننماید. 


 حضور جناب آقای دکتر صالحی

ریاست محترم سازمان انرژی اتمی
 
با سلام و احترام

دیروز ایران اسلامی صحنه‌ خلق حماسه‌ای دیگر بود که فرزندان جوان این مرز و بوم آن را در برابر چشمان جهانیان به تصویر کشیدند. 

دیروز فردو خط مقدم جبهه علم و فناوری بود که هزاران نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌های کشور به نمایندگی از ملت ایران به منظور حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای گرد آن حلقه زدند و با شعار "فردو قلب ماست" این پیام را به گوش جهانیان رساندند که ملت ایران حاضر نیست سر سوزنی از حقوق اساسی خود عقب نشینی کند. البته روشن است که فردو به عنوان نمادی از خودباوری در میان دستاوردهای هسته‌ای از طرف این کمیته دانشجویی انتخاب شد و گرنه قطعاً تک‌تک دستاوردهای گران‌بهای کشور در حوزه هسته‌ای قلب ملت ماست. 

اکنون که ملت با این صلابت ندای حفظ حقوق و دستاوردهای را سر داده است نوبت مسئولین است که به پشتوانه مردم در جبهه مذاکرات ذره‌ای عقب‌نشینی و کوتاهی ننماید. 

در پایان از حضرت‌عالی ،دیگر مسئولان و همچنین دانشجویان بیدار سراسر کشور که از راه‌های دور و نزدیک دعوت این کمیته را لبیک گفتند و در حلقه باشکوه انسانی به دور سایت هسته‌ای فردو شرکت نمودند تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال مسئلت داریم ما را در ادامه این راه و برنامه‌های بعدی این کمیته یاری نماید. 

مهدی زینالو

دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای ایران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار