استاد حوزه و دانشگاه گفت: مهمترین علت عملیات از پیش طراحی شده تروریستی و حمله سفارت ایران در لبنان، دور کردن ذهن مردم از موضوع مذاکرات هسته ای و سرنوشت ایران در عرصه بین الملل است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام سید مهدی رفیعی‌راد درباره تحولات اخیر لبنان و ترور رایزن فرهنگی ایران در لبنان اظهار کرد: اقدامات تروریستی از سوی بیگانگان به هر صورتی که باشد، دارای پیام‌هایی هدف دار است.


این کارشناس ارشد علوم استراتژیک و استاد حوزه و دانشگاه، افزود: مهم‌ترین علت این عملیات از پیش طراحی شده تروریستی، دور کردن ذهن مردم از موضوع مذاکرات هسته ای و سرنوشت ایران در عرصه بین الملل است اما مردم ایران به لطف انقلاب اسلامی به درجه بالایی از ادراک رسیده‌اند که در هیچ برهه ای از زمان هیچ حادثه تلخی آن‌ها را اهداف بلندشان دور نمی‌کند.

رفیعی راد با اشاره به حادثه تلخ شهادت رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان تصریح کرد: قطعا شهادت رایزن فرهنگی کشورمان ضایعه‌ عظیم و غیر قابل جبران برای ملت ایران است، اما دشمن با طرح این مسئله قصد دارد که افکار عمومی را به سمت این حادثه معطوف کند تا از روند مذاکره غافل بمانیم.

وی با اشاره به تشکیل حلقه انسانی دانشجویان به دور تاسیسات هسته ای فردو خاطرنشان کرد: حرکت نخبگان دانشجویی سراسر کشور در سایت هسته ای فردو نیز نشان دهنده این مسئله است که جامعه جوان و تحصیل کرده ما از قشر دانشگاهی و حوزوی، به طور کامل فعالیت نمایندگان و تیم مذاکره کننده هسته ای را رصد می‌کنند.

این کارشناس ارشد علوم استراتژیک تاکید کرد: حضور رئیس سازمان انرژی اتمی در بین دانشجویان نیز مهر تائیدی بر مطالبه و خواسته مردم ایران است.
انتهای پیام/

برچسب ها: قم ، دشمن ، هسته ای ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.