رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: فرم‌های ورودیه 4 باشگاه ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به مالزی ارسال شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، به نقل ازروایط عمومی تربیت بدنی استان هوشنگ نصیرزاده در باره ارسال مدارک 4 باشگاه ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرم‌های باشگاه‌های استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و فولاد خوزستان جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا موسوم به اینتری‌فرم که شامل اطلاعات کامل ورزشگاه‌های مسابقات، امکانات آنها رنگ اول و دوم لباس از روز چهارشنبه از سوی فدراسیون فوتبال به کوالالامپور مالزی ارسال شد.

وی ادامه داد: در صورت تصویب نهایی 4 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا این 4 تیم وارد مسابقات خواهند شد و در صورتی که همان سهمیه 1+ 3باقی بماند یک تیم که فولاد خوزستان است برای مسابقات پلی‌آف ملاحظه می‌شود.

رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال هم اکنون مشخصات هر 4 باشگاه ایران را که کاندیدای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند ارسال کرده است و در صورتی که تغییراتی صورت نگیرد هر 4 باشگاه در رقابت‌ها شرکت خواهند کرد./ب

برچسب ها: باشگاه ، تراکتورسازی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.