مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر از فعالیت 350 شعبه این موسسه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، عیسی رضایی   در دیدار مدیران و معاونان موسسه مالی و اعتباری کوثر با آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: این موسسه به منظور پشتیبانی از اهداف وزارت دفاع شکل گرفت و از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این موسسه دارای 350 شعبه در سراسر کشور است و اکثر فعالیت‌های این موسسه جمع‌آوری منابع برای پشتیبانی در اعطای وام قرض‌الحسنه است و بنا گذاشتیم در وام قرض‌الحسنه هیچ کارمزدی از مردم نگیریم.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر عنوان داشت: در عقود اسلامی و وام‌های دارای مبالغ بالا ورود پیدا نکردیم، ولی برنامه‌ریزی کردیم تا افراد امینی که حلال و حرام و قرارداد شرعی را درک می‌کنند، وارد شوند و به کسب و کار بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون موسسه مالی و اعتباری کوثر به صورت منطقه‌ای ‌اداره می‌شد ولی شعبه این موسسه در استان قم به صورت مستقل شد تا ارتباط نزدیک‌تری با دفتر علما داشته و در زمینه مباحث شرعی و به ویژه مباحث اقتصادی بهره‌مندی بیشتر کسب کند.

رضایی یادآور شد: در نظر داریم شورای فقهی را راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم از نمایندگان مورد تایید علما در این شورا استفاده کنیم./

برچسب ها: قم ، فعالیت ، شعبه ، موسسه ، کوثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.