گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"بارش"های پراکنده در شمال شرق کشور/جو پایدار بر "تهران" حاکم می شود

کارشناس هواشناسی گفت: طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق شمال شرق کشور و همچنین ارتفاعات البرز و سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی24 ساعت آینده، افزود: طی 24 ساعت آینده در برخی مناطق شمال شرق کشور و همچنین ارتفاعات البرز و سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

وی با اشاره به وضعیت سه روز آینده هوا گفت: طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور وضعیت آب و هوا رو به پایداری خواهد رفت و جوی پایدار غالب می شود از این رو افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت از جمله تهران دور از انتظار نیست.


کارشناس هواشناسی وضعیت آب و هوای تهران را طی 3 روز آینده اینگونه تشریح کرد: امروز آسمان تهران نیمه ابری همراه با غبار و فردا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در روز سه شنبه کمی ابری و در پاره ای نقاط غبارآلود پیش بینی می شود و همچنین امروز استان تهران در بیشینه دمای خود به 11 درجه و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 12 درجه بالای صفر است.

گودرزی در خصوص میزان بارش ها طی هفته گذشته در استان تهران اظهار داشت: میزان بارش ها طی هفته گذشته در شهر تهران 25 میلیمتر بوده همچنین بیشترین میزان بارش ها طی این مدت در شمیرانات به میزان 37 میلیمتر، در ارتفاعات فیروزکوه به میزان 37 میلیمتر و و در آبعلی و لواسانات به میزان 34 میلیمتر بوده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار