کارشناس هواشناسی در گفتگو با "باشگاه خبرنگاران"؛

"آلاینده های جوی" در کلان شهرها به ویژه "تهران" افزایش می یابد/"افزایش دما" در نوار شمالی کشور

گودرزی گفت: از روز دوشنبه دمای هوا در نیمه شمالی کشور بتدریج افزایش می یابد و از فردا نیز در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم می شود که به سبب آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت از جمله تهران پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز"شنبه دوم آذر ماه 92"، ادامه بارش ها در برخی از مناطق شرقی و دامنه های البرز دور از انتظار نیست و بصورت بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

وی افزود: از اواخر امروز بتدریج از میزان بارش ها کاسته می شود و همچنین سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و از روز دوشنبه دمای هوا در نیمه شمالی کشور بتدریج افزایش می یابد.


کارشناس هواشناسی با اشاره وضعیت آب و هوا طی سه روز آینده افزود: از فردا تا روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم می شود که به سبب آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت از جمله تهران پیش بینی می شود.

گودرزی در خصوص وضعیت آب و هوای استان تهران اظهار داشت: وضعیت آب و هوای استان تهران امروز نیمه ابری و در ارتفاعات ابری و بارش پراکنده و از اواخر وقت کاهش ابر و فردا نیز کمی ابری تا نیمه ابری و در پاره ای نقاط غبار صبحگاهی پیش بینی می شود و دمای تهران در حال حاضر 9 درجه بالای صفر است.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارش ها در جزیره سیری به میزان 39 میلیمتر و بعد از آن در شهر های کنارک و راسک به میزان 38 میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هواشناسی ، باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار