فیلم کوتاه داستانی "کورسو" ساخته امید عبدالهی، در ادامه حضورهای بین‌المللی‌اش، به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی آرچی پلاگو ایتالیا راه یافت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در بیست و یکمین دوره جشنواره آرچی پلاگو که طی روزهای 11 تا 15 آذرماه 1392، با نمایش فیلم های کوتاه داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن در سه بخش رسمی مسابقه بین الملل، ملی و آنلاین برگزار می شود، فیلم کوتاه «کورسو» به نمایندگی از سینمای کوتاه ایران، در بخش مسابقه بین الملل جشنواره با عنوان «سیاره کوچک، فیلم های کوتاه بین المللی و تصاویر جدید»، به نمایش درخواهد آمد. در این بخش فیلم های کوتاه دیگری از کشورهایی چون فرانسه، هلند، لهستان و آلمان و... نیز شرکت دارند.   
 
جشنواره آرچی پلاگو که یکی از قدیمی ترین و معتبرترین جشنواره های فیلم کوتاه ایتالیا محسوب می شود، با هدف کشف و معرفی فیلمسازان مستعد جهان که با فیلم های خلاقانه خود باعث توسعه و ارتقاء زبان سینما می شوند، همه ساله در شهر رم ایتالیا برگزار می گردد.
 
بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره، فیلم کوتاه «کورسو» در دو نوبت به نمایش درخواهد آمد که نمایش رسمی آن در تاریخ 5 دسامبر (14 آذرماه) ساعت22:30 در سالن اصلی سینما تئاتر  شهر رم خواهد بود.
 
گفتنی است فیلم کوتاه «کورسو» پیش از این، در جشنواره هایی چون، کوتاه کوتاه ژاپن، مد فیلم ایتالیا و کی یف اوکراین حضور داشته و همچنین موفق شده تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره کلرمون فران فرانسه و جایزه هیات داوران جشنواره اسماعیلیه مصر را نیز از آن خود سازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار