مدير عامل ايدرو:

ايدرو از سرمايه گذاري خارجي در پروژه‌هاي صنعتي استقبال مي كند

رئيس هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران گفت: از بازگشت سرمايه گذاري خارجي به عرصه توليدات صنعتي ايران استقبال مي كنيم .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از ايدرو ،غلامرضا شافعي با اشاره به آثار مثبت توافق هسته اي ايران در ژنو، از شركاي صنعتي ايران كه نگران تبعات تحريم بودند خواست به عرصه توليدات صنعتي ايران بازگردند.

وي اظهارداشت: سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران پروژه هاي مختلفي را براي جذب سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي در نظر گرفته است كه علاقمندان به سرمايه گذاري در پروژه هاي صنعتي مي‌توانند پيشنهادهاي خود را به اين سازمان ارائه كنند و ايدرو آماده سرمايه گذاري مشترك با سرمايه گذاران خارجي در حوزه هاي مختلف مي باشد.

شافعي افزود: پيش بيني ما اين است كه توافق هسته اي به تدريج، رونق را به عرصه توليدات صنعتي بازخواهد گرداند.

 شافعي گفت: اولين آثار مثبت كاهش تحريم، رفع مشكلات تامين قطعات خودروسازان است، مضافا اين كه به سرمايه گذاران و صنعتگران خارجي اين امكان را مي‌دهد تا در پروژه هاي بزرگ صنعتي ايران مشاركت كنند و از منافع آن بهره مند شوند.

رئيس هيات عامل ايدرو افزود: اثر مثبت ديگر اين توافق، آثار رواني است كه براي صنعتگران داخلي و خارجي ايجاد مي كند تا در شرايط مناسب بتوانند پروژه هاي مشترك خود را اجرايي نمايند.

وي اظهار كرد: در همكاري صنعتي با شركاي خارجي اولويت با كشورهايي است كه در دوران تحريم همكاري هاي خوبي با صنعتگران ايراني داشته اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار