مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، گفت: اختلاط موضوع ورزش با قشر جوانان یا تفوق موضوع ورزش بر قشر جوانان کار پسندیده‌ای نیست و از این حیث معتقدم ادغام جوانان با ورزش نادرست بود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محسن حق شناس با تاکید براین که اهتمام به حوزه جوانان یک نیازجدی است، عنوان کرد: مشکل جدی تر این است که ساز و کار مناسب برای حورزه جوانان در وزارتخانه و ادارات کل استان‌ها وجود ندارد. ورزش یک موضوع و جوانان یک قشرند و اختلاط موضوع با قشر یا تفوق یک موضوع بر یک قشر کار پسندیده‌ای نیست. از این حیث معتقدم ادغام جوانان با ورزش نادرست بود. 

وی ادامه داد: حوزه ورزش به قدری پیگیری و مطالبه دارد و مردم و رسانه‌ها پیگیر کوچکترین مسائل آن هستند که مسوولین هر چقدر هم بخواهند در حوزه جوانان کار کنند بازهم نمی‌توانند پا به پای ورزش حرکت کنند و بخش جوانان به حاشیه می رود. 

حق شناس با اشاره به این مطلب که دیدگاه وزیر ورزش و جوانان علمی و آکادمیک است، افزود: وزیر ورزش و جوانان سابقه اجرایی بسیار خوبی هم در کارنامه دارند. در برنامه معارفه، آقای گودرزی اعلام کردند 12 کارگروه را در حوزه جوانان فعال خواهند کرد و دغدغه وی در این حوزه موجب خشنودی است و امیدوارم حوزه جوانان از فعالیت بیشتری برخوردار شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با تشکر از تلاش‌های قبلی مسئولین در حوزه جوانان، اظهارکرد: آن چیزی که مورد اشکال است عدم تناسب فضا، ساختار و مجموعه جوانان در وزارتخانه و استان‌هاست و برخی از استان‌ها در این حوزه 5 نفر پرسنل هم ندارند با این اوصاف چگونه می توانند انتظارات را برآورده کنند. 

وی در پایان پیشنهاد داد: اگر قرار است بخش جوانان در این وزارتخانه باقی بماند، مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که ارشاد و حج و زیارت جدا فعالیت می‌کنند یا مثل آموزش و پرورش که نوسازی مدارس جدا فعالیت می کند و فقط در کلیات با هم هماهنگ هستند، این مقوله نیز در وزارت ورزش و جوانان هم می تواند به عنوان یک مدل پیشنهادی مورد بحث و گفتگو قرار گیرد تا به یک تصمیم درست برسیم.
 
انتهای پیام  /

برچسب ها: ورزش ، جوانان ، قزوین ، حوزه ، زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار