مدیر اجرایی لیگ دسته اول تکواندو می گوید: با استقبال خوب تیم ها وادار به تغییر روند برگزاری لیگ نقش جهان شدیم.

مهدی مبارکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: با توجه به تعداد زیاد تیم ها و استقبال در لیگ دسته اول تکواندوی نقش جهان امسال مسابقات را در دو گروه و به صورت مرحله ای برگزار می کنیم.

وی با اشاره به حضور 14 تیم در لیگ امسال نقش جهان افزود: رقابت ها در لیگ امسال در 2 گروه هفت تیمی در مرحله اول برگزار شد و از هر گروه چهار تیم به دور دوم صعود کرده اند که قرعه کشی مرحله دوم مسابقات روز یکشنبه سوم آذر برگزار شد.

مدیر اجرایی لیگ دسته اول تکواندو با بیان اینکه لیگ نقش جهان از کیفیت فنی خوبی برخوردار است، تصریح کرد: با تصمیم فدراسیون اولین دوره ای است که لیگ دسته اول را با هوگوهای الکترونیکی "دی دو" برگزار می کنیم تا برای لیگ برتر و تیم ملی پشتوانه سازی خوبی داشته باشیم.

مبارکی گفت: لیگ نقش جهان در رده سنی بالانی 16 سال برگزار می شود که تکواندوکاران رده دوم و سوم کشور در آن شرکت دارند.

وی با اشاره به نخستین حضور تیمی از هیئت تکواندوی جزیره کیش در رقابت های لیگ نقش جهان افزود: کیش تیمی با پتانسیل خوب راهی لیگ دسته اول کرده است و در مرحله اول میزبان هم بوده است. علاوه بر آن تیم های خوبی مثل نفت آبادان، مقاومت خوزستان، مقاومت تهران، آکادمی قهرمانان اسلامشهر و هیئت قصرشیرین نیز در لیگ امسال حضور دارند.

دبیر هیئت تکواندوی البرز می گوید: در لیگ برتر برای نخستین بار تیم سلحشور را راهی کرده ایم که خوشبختانه با پتانسیل خوبی که دارد نتایج مناسبی هم کسب کرده است.

وی با بیان اینکه سلحشور توسط شهرداری منطقه 9 البرز حمایت می شود، افزود: بازیکن طراز اول در تیم نداریم و با 90 درصد از تکواندوکاران بومی و با بودجه بسیار کمی نسبت به سایر تیم ها در لیگ برتر شرکت داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار