رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بالاخره روزی میدان آزمون و آزمایش ما برای آزادی سرزمین‌های اسلامی از دست غاصبان فرا خواهد رسید گفت: همه ما عزم رسیدن به آزادی بیت‌المقدس را داریم که همت جوانان امروز است و باید جامه عمل بپوشد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش الی‌بیت‌المقدس که با حضور بیش از 5 هزار نفر از بسیجیان دسته‌های واکنش سریع گردان‌های عاشورا، امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) در ناحیه مالک‌اشتر برگزار شد اظهار داشت: شما بسیجیان افتخار امت اسلام هستید و جوانان و نوجوانان بسیجی به شهدا تاسی کرده و راه آن‌ها برگزیده و با تمام اخلاص به میدان آمده‌اید تا کار نیمه تمام شهیدانی همچون فهمیده‌ها را به پایان برسانیم.

وی افزود: شما ادامه‌دهنده راه شهدایی مانند رحمت بالازاده نوجوان سیزده ساله هستید که وقتی اجازه حضور در جبهه را به او نمی‌دادند خود را به رئیس‌جمهور وقت، امام خامنه‌ای عزیز رساند و جلو آمد از آقا خواست به روحانیون بگوید دیگر بالای منابر روضه قاسم‌بن حسن(ع) نخوانند آقا فرمودند چرا و این نوجوان گفت: زیرا بالای منبر می‌گویند حضرت قاسم سیزده ساله در راه امام حسین(ع) جنگید و شهید شد لذا چرا اجازه نمی‌دهید من نوجوان هم به جبهه بروم.

سردار نقدی تصریح کرد: این نوجوان با رشادت و شهامت خود جواز حضور در جبهه را از رئیس‌جمهور وقت گرفت و به شهادت یعنی آرزوی همیشگی خود دست یافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام بزرگوار وقتی این موضوع را شنیدند گفتند این نوجوان را بیاورید و به بازوی این شهید بوسه زدند.

وی افزود: در چهره شما نوجوانان و جوانان بسیجی چهره ناهید فاتحی کرجو دختر 16 ساله‌ای را می‌بینم که حتی زیر شکنجه‌ها حاضر نشد احانت به امام خمینی(ره) را بپذیرد و تن به شکنجه و زنده به گور شدن داد اما تن به توهین به امامش را نداد.

سردار نقدی اظهار داشت: دختر 14 ساله بسیجی شهیده "طاهره هاشمی" مانند یک عارف سالک وقتی می‌بیند ضد انقلاب نوکر اجنبی و آمریکا به شهر آمل آمدند درنگ نمی‌کند و به میدان می‌آید و ثابت می‌کند که لایق شهادت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به بسیجیان گفت: شما رهرو چنین انسان‌های برجسته‌ای هستید که ایران اسلامی به آنها افتخار می‌کند.

وی افزود: بدانید که میدان آزمون و آزمایش ما نیز فراخواهد رسید و بالاخره روزی به میدان می‌آییم و دست قاصبان را از سرزمین‌های اسلامی کوتاه می‌کنیم.

سردار نقدی اظهار داشت: این افق دور که همه ما عزم رسیدن به آن را داریم یعنی آزادی بیت‌المقدس، همت جوانان امروز است و باید جامع عمل بپوشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: به همه شما جوانان و نوجوانانی که حلقه‌های صالحین را تشکیل داده و به خودسازی می‌پردازید و خود را آماده برای جان‌فشانی در راه لشگر ولایت و لشگر امام زمان(عج) امیدوارم.

وی تصریح کرد: چشم امید جهان اسلام به شما بسیجیان است و امروز اگر بیداری جهان اسلام و روی آوردن انسان‌ها به آزادی‌خواهی و ایستادگی در مقابل ظلم به اردوگاه آمریکا رسیده و جنبش 99 درصدی ایجاد شده بدانید که آنها تمام قد از شما الهام می‌گیرند و به شما اقتدا کردند.

وی گفت: صف‌ها را محکم کنید و با درس گرفتن از روحانیت معظم و برپاداشتن نماز جماعت‌ها و دعاها مانند شهید فهمیده‌ها عمل کنیم.

سردار نقدی افزود: خدا را شکر می‌کنیم بعد از چهار نسل، نسل امروز ما ثابت کرده نسل شهید فهمیده‌هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: وقتی تروریست آمریکایی در زاهدان می‌خواست وارد مسجد شود و عملیات انتهاری انجام دهد دیدید که بسیجی نوجوان ما محمد گلدوی چگونه به سمت او رفت و با وجود اینکه می‌دانست آن تروریست بمب دارد او را در بغل گرفت تا آسیب به نمازگزاران نرسد.

وی گفت: حامد بزی شهیدی که در چابهار همین گونه اقدام کرد و مرتضی آسوده نوجوان بسیجی دانش‌آموز نیز همین گونه عمل کرد.

سردار نقدی افزود: در هیچ جای دنیا نمی‌بینید کسی به سمت بمب‌گذار برود تا جان نمازگزاران، نجات یابد بلکه در این مواقع افراد می‌گریزند اما نسل ثابت کرد هزاران شهید فهمیده، شهید عزیزالهی و شهید بالازاده دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: این اقتدار را روز به روز بیشتر کنید همانطور که با صبر خود دشمن را به زانو درآوردید و انشالله شاهد آزادی همه مستضعفان از چنگ استکبار و ظلم و نفاق باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نقدی ، رئیس ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار