کارگردان سریال تلویزیونی کلاه پهلوی، در نشستی ویژه با مخاطبان این سریال تلویزیونی شنونده نقدها و تحلیل‌های آنها درخصوص این سریال و پاسخگوی سوال‌های آنان به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی این سریال تلویزیونی، در پی برگزاری برنامه بازدید مخاطبان از پشت صحنه این سریال در تابستان امسال و استقبال مخاطبان از این برنامه، روابط عمومی سریال تصمیم گرفت تا در پایان پخش این اثر، در جلسه ای حضوری با شرکت مخاطبان و کارگردان و مشاور تاریخی پروژه، دیدگاه ها و نظرهای مخاطبان را بررسی و به ابهام های آنان پاسخ دهد. بر همین اساس از کلیه مخاطبان و علاقمندان به حضور در این برنامه درخواست می شود تا در صورت تمایل به شرکت در این برنامه، محورهای بحث و سوال های پیشنهادی خود را به نشانی ایمیل: info@kolahpahlavitv ارسال نمایند. این مطالب پس از دریافت، توسط کارشناسان سایت بررسی شده و سپس از مخاطبان برای حضور در این برنامه حضوری دعوت خواهد  شد.
 
این برنامه در تهران برگزار و ضبط تلویزیونی خواهد شد و از یکی از شبکه ها پخش خواهد شد. علاقمندان برای ارسال مطلب و سوال و شرکت در این طرح تنها تا 15 آذر ماه فرصت خواهند داشت.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.