سیستم تک پنجره‎ای برای تسهیل امور سرمایه‌گذاری و تکریم ارباب رجوع در منطقه آزاد چابهار راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، با توجه به تاکید مهندس ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مبنی بر اینکه فلسفه مناطق آزاد در دنیا بر مقررات‌زدایی و ارائه خدمات، کمک به فعالان اقتصادی و عبور از بروکراسی از طریق سیستم تک پنجره و این که در سیستم مذکور قوانین دست و پاگیر هیچ جایگاهی ندارند و مسئولان ملزم به ارائه بهترین خدمات با نگاه مثبت و تکریم سرمایه گذاران هستند و استقبال از سرمایه‌گذاران و حل مسائل اداری آنان در اولویت برنامه‎های همه مناطق است.

در همین راستا منطقه آزاد چابهار برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری و جذب فعالان اقتصادی مدل فیزیکی سیستم پنجره واحد که در آن نمایندگان واحدهای مرتبط در یک مکان واحد جمع می‌شوند، را فعال و پیاده‌سازی کرد.

هدف از این کار علاوه بر فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری، کاهش اتلاف وقت و هزینه صاحبان کالا و افزایش رضایتمندى آنان خواهد شد.

گفتنی است: منطقه آزاد چابهار از پیشگامان مناطق آزاد کشور نسبت به راه‎اندازی این سیستم است، که در این بخش نمایندگان حوزه اقتصادی، حقوقی، عمرانی و سایر حوزه‌های مرتبط برای تسریع و تسهیل امور مخاطبین و مراجعین مستقر شده است./س
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.