دانش آموزان آموزشگاه های غیرانتفاعی رودهن با کسب شش مدال طلا و برنز، در سومین دوره مسابقات بین المللی تکواندو اوپن کشور مالزی افتخارآفرین شدند.

رییس آموزشگاه غیرانتفاعی البرز رودهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در این تورنمنت بین المللی که با حضور 14 کشور طی دو روز در کشور مالزی برگزار شد، آقایان علی صیادی و محراب رحیمی توانستند مدالهای طلا و برنز این مسابقات را در رده سنی نوجوانان به خود اختصاص دهند.

ˈمسعود همتیˈ افزود: صیادی و رحیمیˈ دانش آموزان دبیرستان غیرانتفاعی رودهن در کشور مالزی برای ایران اسلامی، آموزش و پرورش، شهر رودهن و آموزشگاه این شهر با کسب شش مدال طلا و برنز افتخار آفریدند.

همچنین دیگر دانش آموزان اعزامی به این مسابقات از شهر رودهن ˈسید دانیال رجب زادهˈ و ˈستار سمیعیˈ در رده سنی نوجوانان بودند که موفق به کسب مدال طلا شدند.

ˈستار سمعییˈ که به عنوان استاد تیم در این مسابقات حضور داشت، به عنوان فنی ترین تکواندو کار این مسابقات انتخاب شد.

ˈکامیار معانیˈ و ˈکیوان احمدوندˈ دو تکواندوکار رده خردسالان نیز موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شدند.

تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات 460 نفر بودند که دانش آموزان راهنمایی البرز، ابن سینا و ... رودهن با شایستگی توانستند در مجموع تیمی جمعا سه مدال طلا و سه مدال برنز این مسابقات را از آن خود کنند و افتخاری برای میهن عزیز اسلامی کسب نمایند.

رقابتهای بین المللی اپن مالزی یکی از معتبرترین مسابقات تکواندو است./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.