سه خواهر که در شرایط بسیار بد به دلیل کثیف بودن محل زندگی آنان که به مدت دو سال در اتاقها‌یشان توسط والد‌ینشان در تو‌کسان واقع در آر‌یزونای شمالی محبوس شده بودند با حضور پلیس آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسو‌شیتدپرس: سه خواهر که در شرایط بسیار بد به دلیل کثیف بودن محل زندگی آنان که به مدت سه سال در اتاقها‌یشان توسط والد‌ینشان در تو‌کسان واقع در آر‌یزونای شمالی محبوس شده بودند با حضور پلیس آزاد شدند.

مایک‌ گیسو‌لی" پلیس شهر تو‌کسان در کنفرانس خبری در مورد جنایت هولناک مادر و نا پدری سه دختر جو‌انشان گفت: هر سه دختر از سوء تغذیه شدید رنج می برند و چندین ماه از رفتن به حمام محروم بوده ا‌ند.

به گزارش پلیس به نقل از این خبرگزاری: پلیس مادر و همسر وی (ناپد‌ری) را به جرم آدم ر‌بایی،‌ آزار و اذیت سه دختر جوان خود بازداشت کرده است.

این زن به همراه شوهر خود قربانیان خود را به مدت 2 سال در اتاقهای خود حبس کرده بودند.

پلیس ایالتی آر‌یزونا در بررسی سابقه ناپد‌ری موفق به کشف اتهامی در رابطه به تجاوز جنسی به یک نوجوان که در پی آن بازداشت شده بود شد.

جنایت این زوج زمانی فاش شد که دو دختر در نیمه شب موفق به فرار از خانه شده بودند و به قصد گرفتن کمک به دلیل ضعف جسمانی آنها وارد خانه همسایه خود شده و مراتب امر را بازگو کردند و پس از تماس ناجی آنان با مرکز فوریت های پلیس در ساعت 4 بامداد به وقت محلی پلیس خانه فوق را محاصره و پس از دستگیری متهمین آخرین قربانی نیز آزاد شد.

هر سه خواهر از آزاد شدن به منظور درمان به بیمارستان منتقل شدند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار