كاهش قيمت كاغذ بارقه‌هاي اميدي را در صنعت نشر كشور به‌وجود آورده است.

حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، اين روزها صداي اميد در صنعت چاپ و نشر كشور به‌گوش مي‌رسد و روند نزولي آن تا چند ماه آينده ادامه خواهد داشت برق اميدي را در بين صاحبان صنعت چاپ به‌وجود آورده است.

اين بارقه‌هاي اميد نويد روزهاي روشن‌تري را در صنعت نشر كشور مي‌دهد و در كنار كاهش قيمت كاغذ و روند نزولي آن، نويسندگان نيازمند باز شدن فضاي نشر كشورند نويسندگان نيازمند اعتماد به انديشه شان هستند.

به نويسندگان اعتماد كنيم كه از دل همين مردم وسرزمين برخاسته‌اند و بهتر از هر كسي به زواياي فرهنگي كشور آشنايند مگر نه اينكه سالها با محدوديت‌ها دست و پنجه نرم كرده و ماه‌ها و حتي سالها به دنبال چاپ كتاب خود بودند.

نويسندگان پس از پي‌گيري‌هاي طولاني‌مدت براي چاپ كتاب هيچ ثمری به‌دست نياورده‌اند، بارقه‌هاي اميدي كه امروز در فضاي نشر كشور ديده مي‌شود در كنار بازتر شدن فضاي نويسندگي، فضاي جديدي را در ادبيات كشورمان ايجاد مي‌كند.

فضاي جديد در نويسندگي سبب رشد نويسندگي و شاعري در كشور خواهد شد هنگاميكه نويسنده و شاعر اطمينان خاطر در نگارش متن خود داشته باشد بدون دغدغه چاپ شدن كتابش به نگارش بپردازد داستان، رمان و در نتيجه شعر وي با فراغ بال بيشتري رو به پيشرفت خواهد‌ بود و در اين صورت شاهد تجربه‌هاي جديدي در شعر و ادبيات خواهيم بود.
انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار