مهمترین عناوین خبری گروه "علمی - پزشکی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ترسناک ترین تومورها در دنیا + عکس، حل مشکل کمبود اسپری "سالبوتامول" در اهواز/ سهم این دارو در داروخانه‌ها افزایش یافته است، "دانشگاه جامع علمی کاربردی" شغل محور است و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی -پزشکی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


ترسناک ترین تومورها در دنیا + عکس
در گذشته تعداد کسانی که بر اثر بیماری‌های عجیب به پزشکان زیاد مراجعه می کردند اما نمی توانستند درمان شوند کم نیست و در کمال ناباروری عده ای بر اثر بیماری‌های فوق العاده نادر مجبور می شدند سال ها با چهره ای زشت زندگی کنند.

حل مشکل کمبود اسپری "سالبوتامول" در اهواز/ سهم این دارو در داروخانه‌ها افزایش یافته است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/7/1787121_269.jpg
در پی بارش باران اسیدی در اهواز داروهای تنفسی به خصوص اسپری "سالبوتاموال" کاهش پیداکرد که برای حل این مشکل شرکت‌های توزیع، میزان سهم داروخانه و بیمارستان‌های این استان را افزایش دادند.

کلیه متقاضیان "وام زیارتی" دریافت می کنند/ میزان "وام زیارتی" 400 هزار تومان

کلیه دانشجویان متقاضی "وام‌های زیارتی" با اعتبار 400 هزار تومان را دریافت می‌کنند.

"دانشگاه جامع علمی کاربردی" شغل محور است

"دانشگاه جامع علمی کاربردی" 1000 مرکز در حوزه‌های مختلف دارد که علاقه‌مندان به تحصیل با همراهی عمل و علم آچار به دست، آماده کار در جامعه خواهند بود.

سهم "سلامت" از درآمد ناخالص ملی به 4 درصد هم نمی‌رسد
سهم "سلامت" از درآمد ناخالص ملی به 4 درصد هم نمی‌رسد باید در جایگاه حوزه سلامت بازنگری شود و اعتبارات بهتری را برای این بخش در نظرگرفته شود.

ویتامین‌ها را با هم نخورید
مصرف ویتامین‌ها با هم جذب آهن موجود در بدن را با اختلال روبرو می‌کند و نباید آن ها را به صورت خود سرانه مصرف کرد.

تاخیر زیاد بیمه ها برای پرداخت هزینه "بیماران تصادفی"

بیمه ها در پرداخت هزینه درمان بیماران تصادفی تاخیر زیادی دارن که باید برای تسریع در پرداخت این هزینه ها با توجه به مشکلات مال بیمارستان‌ها اقدام لازم انجام شود.

این خوراکی ها "کمر درد" را به تعویق می اندازد
با افزایش سن بدن مواد معدنی را از دست می دهد و یکی از علل عمده ی "کمردرد" کمبود ویتامین ها و املاح معدنی در بدن است با اندکی توجه در رژیم غذایی به راحتی می توان از این عارضه جلوگیری کرد.

مصرف آسپرین سرطان روده را کاهش میدهد

یک فوق تخصص گوارش و کبد با بیان اینکه آلودگی هوا ،تغذیه ،سیگار و چاقی در بروز سرطان روده دخیل هستند گفت:مصرف بلند مدت آسپرین سرطان روده را کاهش میدهد.

صداهایی که "زندگی" می‌سازند
اثرات شگفت‌انگیز گوش دادن به موسیقی می‌تواند در زندگی روزمره بسیار مفید باشد و حتی روی ضریب هوش نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار