بازیگر فیلم سینمایی "آسمان زرد کم عمق" گفت: طول و عرض و کوتاهی یک نقش برایم اهمیتی ندارد بلکه تأثیر‌گذاری آن بر روی کل پروژه برایم مهم است.

"حمیدرضا آذر‌نگ" بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: برای انتخاب یک نقش فاکتورهای مختلفی همچون سلیقه، نوع نگاه و تأثیر آن نقش در کل پروژه وجود دارد و با توجه به برخورداری نقش‌ام در آسمان زرد کم عمق از این فاکتورها هنگام پیشنهاد سمیر ملکان به من و بعد از خواندن فیلم نامه ی آن حاضر به ایفای نقش در این فیلم سینمایی شدم.

وی افزود: در یک فیلم سینمایی هیچ گاه طول و عرض نقش برایم مهم نبوده بلکه ارتفاع آن و تأثیری که بر روی پروژه می گذارد و آن را تکمیل می‌کند برایم اهمیت دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به تسلط کامل "بهرام توکلی" و کارگردان به کار خود و تمام ریزه‌کاری‌های کار همکاری با او بسیار لذت بخش بود. 

آذرنگ ادامه داد: همیشه حضور یک فرد در رأس امور موثر است و "بهرام توکلی" به عنوان یک فرد حرفه‌ای ضمن ایجاد یک فضای آرام در طول کار امنیت و آرامش خاصی به همه‌ی بازیگران و عوامل گروه می‌داد.

این بازیگر تصریح کرد: با این تفاسیر نقش‌های موثر حاضرم حتی یک دقیقه هم به ایفای نقش بپردازم و سعی می‌کنم در کیفیت اثر تأثیرگذار باشم. 

وی خاطرنشان کرد: برای تمام خانواده سینما آرزوی روزهای درخشان را دارم.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار