شهردار ایزدشهر گفت: با همکاری شورا و برنامه‌های تشویقی قانونی موانع سرمایه‌گذاری در ایزدشهر رفع می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  یحیی علیپور ظهر امروز در مراسم معارفه خود بیان داشت: توجه به کرامت انسانی، تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم سر لوحه اخلاق و رفتار حرفه‌ای‌ است.
 
وی  افزود: شهرداری ایزدشهر به اعتبار شهروندان در پیشبرد پروژه‌های شهر کار می‌کند و جلب اعتماد و رضایتمندی مردم به کارکرد مجموعه از دیگر امور است که  سعی بر تحقق این هدف دارم.
 
شهردار ایزدشهر توجه به تقویت و حفظ توسعه پایدار شهری را ضروری دانست و گفت: یکی از شاهرگ‌های توسعه پایدار، گسترش و توسعه صنعت توریست و گردشگری است که شهر را به پویایی می‌رساند و از ایستایی و سکون دور می‌سازد.
 
علیپور افزود: ایزدشهر به دلیل برخورداری از موهبت الهی جنگل و دریا، دوبال صنعت گردشگری را دارد و قصد دارم با کمک شورا و همکاری شهروندان اجرای  مجموعه های آبی چند منظوره، طرح سالم‌سازی دریا، پارک‌های آبی، ورزش‌های آبی، رستوران‌های ساحلی را در نقاطی که امکان ایجاد آنها باشد برپا می‌شود.
 
وی  انجام این امور را با همدلی و همفکری قابل اجرا دانست و ابراز داشت: جنگل‌های ضلع جنوبی شهر سرمایه‌ای بالقوه  محسوب  می‌شود و به‌عنوان پارک جنگلی با تجهیز به مکانی زیبا و توریست‌پذیر تبدیل و برای توسعه پایدار آماده می‌شود.
 
شهردار ایزدشهر جذب و حفظ سرمایه‌گذاران و نیز جذب گردشگر را سبب رونق و توسعه ذکر کرد و افزود: سرمایه‌گذاری تجارتی دو سویه  است که از طرفی سرمایه‌گذار سود خود را می‌برد و از طرفی توسعه پایدار  در آمد شهری را هم فراهم می‌کند.
 
علیپور طرح احیای مساجد با اصل هدایت جوانان، برگزاری یادواره‌های شهدا، ایجاد فرهنگ‌سرای به‌روز و مدرن، پیگیری خیابان کنارگذر جنوبی ایزدشهر را از دیگر برنامه‌های کاری خود عنوان کرد و گفت: با تغییرات اساسی در مبادی ورودی و خروجی شهر چهره واقعی یک شهر زیبا را به عموم معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: موانع ، ایزد شهر ، رفع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار