مستند "معماری ساختمان سازی" در مرحله پیش تولید قرار دارد

مجموعه مستند "معماری ساختمان سازی" به کارگردانی "رحمان رضایی" و تهیه کنندگی "علی فاتحی" در مرحله پیش تولید قرار دارد.

علی فاتحی تهیه کننده مجموعه مستند "معمای ساختمان سازی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: این مجموعه مستند در 30 قسمت 15دقیقه ای تهیه شده که مخاطب با دیدن آن با مسائل مهم ساختمان سازی آشنا خواهد شد.

وی اظهار داشت: شیوه نوین برقراری ارتباط این مجموعه در رویه قصه و شکل اجرایی می تواند آن را در صدر یکی از پرمخاطبان برنامه تولیدی مستند قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه مجری طرح این مجموعه شرکت صنعت هنر دیجیتال بوده که خود بزرگترین ارائه دهنده استودیو، تجهیزات و جلوه های ویژه رایانه (CGI) در ایران است، افزود: "حسین خلیلی" مدیریت تولید، "کارن آراکلیان" متخصص جلوه های ویژه، "آلبرت آقابیگی" مدیر تصویربرداری، "علیرضا توتونچیان" مدیر صدابرداری، "لیلا احمدپور" مشاور تبلیغاتی شرکت نواندیشان رسانه، "منصوره ولی نژاد" طراح، محقق و پژوهشگر، "حسین قاسمی مقدم" تدوین، "علی اصغر توکلی" مدیر تدارکات، "رامینا فاضلی" عکاس و "امیرحسین فکری" نویسنده این مستند هستند که با "رحمان رضایی" همکاری کردند.

گفتنی است؛ رحمان رضایی فیلم های سینمایی چون "زیگورات"، "دختران انتظار"، "نیکان و بچه غول" را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده که از این بین نیکان ... هنوز به نمایش عمومی درنیامده و به زودی اکران خواهد شد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار