سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع)مشهد گفت: هر رقابتی دو رو دارد که در مسابقه با تیم خونه به خونه بابل شکست سهم تیم ما بود.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:مقابل تیم خونه به خونه برای پیروزی به میدان رفتیم و خیلی هم به این مهم امیدوار بودیم اما در سه وزن بچه ها در عین شایستگی روی اشتباه خودشان مغلوب شدند و همین امر کافی بود سایر نفرات تیم تمرکز خود را از دست بدهند تا شکست را تجربه کنیم.
 
وی تصریح کرد:در وزن 55 کیلو گرم حسین رحمانی نتوانست کشتی های خودش را بگیرد و مغلوب شد.در وزن 84 کیلو گرم نیز مجتبی ضیایی علی رغم آنکه از حریفش پیش بود وباید پیروز میدان می شد روی اشتباهات بچه گانه نتیجه را واگذار کرد.در وزن 60 و 120 کیلو گرم نیز بهروزی راد و گل محمد زاده فاصله زیادی نسبت به حریفان خود داشتندو شکست آنها را پیش بنی کرده بودیم.اما در وزن 96 کیلو گرم گئورگی گوگشلیدزه که یک پیروزی صدر در صد را برایش در نظر گرفته بودیم نا باورانه شکست خورد و همه این اتفاقات باعث شد نتیجه تیمی را واگذار کنیم.
 
وی درباره شکستهای گوگشلیدزه در دو هفته نخست لیگ گفت: به هرحال گوگشلیدزه هم یک کشتی گیر است و قرار نیست همیشه پیروز باشد،من فکر می کنم دوری بیش از حد او از تمرینات علت افتش است و باید با برنامه ریزی خود را هر چه سریعتر به شرایط مطلوب نزدیک کند.
 
دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا تا کید کرد:از آنجا که در اندیشه صعود به مرحله بعدی رقابتهای لیگ برتر هستیم به طور حتم تغییراتی را در ترکیب تیم لحاظ خواهیم کرد که هدفمان برسیم.در این زمینه صحبتهایی را با آقای کاوه مدیر فنی تیم های ثامن الحجج(ع) انجام داده ایم که این موضوع مورد توافق وی نیز قرار گرفته است.
 
وی در پایان گفت: از همان لحظه پایان مسابقه مقابل تیم خونه به خونه به بچه ها گفتم این شکست را فراموش کنند چرا که برای ما کار تمام نشده و باید به فکر دیدار بعدی باشیم .به همین منظور تمرینات تیم را خیلی جدی دنبال کردیم و برای رقابت مقابل شهدای زنجان از هر نظر آماده هستیم .
 
در هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مشهد با نتیجه 6 بر 1 مغلوب میهمان خود خونه به خونه بابل شد که نتایج انفرادی این مسابقه به شهر زیر است:
 
خونه به خونه بابل 6 - ثامن الحجج(ع) مشهد یک (اسامی تیم مشهد در ابتدا آمده است)
55 کیلوگرم: حسین رحمانی - فرهاد جلایی، برنده (صفر- 1)
60 کیلوگرم: بهزاد بهروزی راد - عباس دباغی، برنده (2- 9)
66 کیلوگرم: محسن جهانبخشیان - محمد نادری، برنده (صفر- 6)
74 کیلوگرم: امیر شریعتی عدل، برنده - حسن طهماسبی (8 – 5)
84 کیلوگرم: مجتبی ضیایی - میثم مصطفی جوکار، برنده (6- 7)
96 کیلوگرم: گئورگی گوگشلیدزه - حامد طالبی زرین کمر، برنده (2- 4)
120 کیلوگرم: امید گل محمدزاده - طاها آکگول، برنده (صفر- 8)
گفتنی است در هفته سوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مشهد روز 8 آذر ماه میهمان شهدای زنجان خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصلانی ، کشتی ، ثامن الحجج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار