معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اسرار دشمن در قالب استکبار جهانی در موضوع وجود پرونده نظامی علیه ایران بروی میز آنهابا وجود دریافت سیلی های محکم توسط ایران در دوران مختلف پیروی نصیب نظام جمهوی اسلامی و ملت ایران خواهد شد .

میرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وجود پرونده نظامی علیه ایران بروی میزتوسط مقامات امریکایی گفت: با توجه به اسرار دشمن در قالب استکبار جهانی در موضوع وجود پرونده نظامی علیه ایران بروی میز آنهابا وجود دریافت سیلی های محکم توسط ایران در دوران مختلف به ویژه در زمان دفاع مقدس با امضاء قطعنامه 598توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بازهم پیروی نصیب نظام جمهوی اسلامی و ملت ایران خواهد شد .

وی با اشاره به حضور جوان ایرانی در جبهه ایستادگی برابر دشمنان تصریح کرد :جوان ایرانی در کنار سایر اقشار جامعه در برابر تحدید های دشمن به اشکال گوناگون ایستادگی کرده و در زمان جنگ احتمالی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه هابا دشمن متجاوز مقابله خواهد کرد .

معاون بازرسی و حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این مطلب اضافه کرد :رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با برخورداری از سلایق و فرهنگ های مختلف با آگاهی و ایمان قوی به خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) با شناسایی مسیردرست و با تحول روحی و معنوی خود به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

میرزاده در خاتمه اظهارداشت :دوران جنگ تحمیلی حکم دفاعی کفایی نه عینی را داشت و حضور در جبهه های نبرد علیه دشمن در این راستا بر پیرمرد و پیرزن واجب نبود ولی شاهد حمایت های مادی و معنوی مردم از رزمندگان اسلام بودیم که اجازه ندادند جبهه ها متزلزل شوند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.