"سام درخشانی" بازیگر مجموعه تلویزیونی "نابرده رنج" در برنامه این هفته "ما و شما" شبکه سحر از تجربه حضور در این سریال می گوید.

  به گزارش حوزه رادیو وتلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، "ما و شما" به تهیه‌کنندگی شراره خرازیان امشب 10 آذر ماه از سیمای کردی شبکه سحر پخش می‌شود و با سام درخشانی پیرامون ایفای نقش در "نابرده رنج" به گفتگو می‌پردازد.

درخشانی در مجموعه تلویزیونی "نابرده رنج" به کارگردانی علیرضا بذرافشان، نقش "عماد" را ایفا کرده که به همراه دوستش "اسد" (با بازی کامبیز دیرباز) که به تازگی از زندان آزاد شده با در دست داشتن نقشه ای به دنبال گنج می‌گردند.

"خانه پدری"، "با من بمان"، "همسفر"، "دریایی‌ها"، "در چشم باد"، "دارا و ندار"، "پژمان" و "ماتادور" از دیگر آثار تلویزیونی سام درخشانی است.

وی همچنین در فیلم‌های سینمایی همچون "عقرب"، "شکار روباه"، "شهر آشوب" و "دلباخته" و تله فیلم های "تکیه بر خورشید"، "آنجا که زاده شده‌ام"، "عروس برفی" و "راه نیرنگ" به نقش آفرینی پرداخته است.

"ما و شما" امشب ساعت 21:00 به وقت تهران روی آنتن سیمای کردی شبکه سحر می‌رود و آزاد ابراهیمی اجرای آن را بر عهده دارد.

گفتنی است، این برنامه شامل بخش های گفت و گو با بازیگر مهمان، پخش قسمت‌هایی از نقش آفرینی بازیگر در سریال موردنظر و گزارش ارسالی از سنندج است و محمد محمدی و مصطفی قوامی (دستیاران تهیه) و يحيی امينی (گزارشگر) از دیگر عوامل آن هستند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پانته آ
۰۰:۵۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
ممنون . با آرزو ی موفقیت روز افزون ایشان.
Iran (Islamic Republic of)
پرند
۱۵:۰۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
چقدر عالی که سام درخشانی به این برنامه دعوت شدند
آخرین اخبار