فرمانده سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا مهمترین ویژگی پل طبقاتی صدر را همت جوانان در ساخت یک پروژه شهری عنوان کرد و گفت:در این راستا همکاری همه جانبه و خوبی با شهرداری تهران صورت گرفت .

به گزارش خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران سردار عبادالله عبداللهی اعلام کرد : در پروژه صدر تلاشی مجاهدانه در جهت اجرای فنی یک پروژه به دست متخصصین و مهندسان داخلی صورت گرفت و به انجام رسیدن صدر در زمان تعیین شده مایه غرور و افتخار همه دست اندراکاران این پروژه است .

فرمانده سازندگی قرارگاه خاتم الانبیا در پاسخ به اینکه برخی منتقد عملکرد قرار خاتم الانبیا بوده اند گفت : تنها پاسخ ما به منتقدان عملی است که در صدر به بار نشسته است و با همکاری شهرداری تهران گام بزرگ در جهت رفاه و تسهیل تردد مردم در کلانشهر تهران برداشته شده است .

وی بارزترین ویژگی پروژه پل طبقاتی صدر را مهندسی آن عنوان کرد و گفت : با وجود اینکه این پروژه عظیم و پیچیده بود اما از نظر فنی و مهندسی توانستیم کار را به موقع ، با کیفیت و با قیمت خوب انجام دهیم؛ به طوری که به اذعان دست اندرکاران پروژه های شهری کمتر پروژه ای در کشور وجود دارد که در داخل شهر و با حفظ تردد بتواند بدون کمترین وقفه پیش برود و ساخت آن منجر به آفرینش افتخار شود .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار