شهادت در راه دفاع از اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع)، از افتخارات ملت ایران است و تا زمانی که قاطع و محکم در مقابل دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی بایستیم، دشمنان دست از دشمنی بر نمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال با اشاره به اظهارنظر رسانه‌های معاند و همسو با دشمنان درخصوص جنایت تروریستی مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان، گفت: قلم فرسایی زشت رسانه های کشورهای مستعمره استبکار در منطقه و زبان‌های نابکار، موجب شد تا بینش صحیح نسبت به ایران اسلامی در منطقه ایجاد شود و دشمنان رسواتر از همیشه باشند.

وی به آیه "مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ ... (الفتح/29)" اشاره کرد و افزود: تا زمانی که با تمسک به قرآن، قاطع و محکم در مقابل دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی بایستیم و اعلام کنیم که رژیم صهیونیستی نامشروع و خبیث است، دشمنان دست از جنایات و اعمال تروریستی بر نمی دارند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور اضافه کرد: که عملیات های تروریستی دشمنان باعث شده تا امروز دنیای اسلام به این نتیجه برسد که تنها نظامی که از حقوق مظلومان دنیا دفاع می‌کند، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرحوزه علمیه استان قم یادآور شد: عملیات تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان به قدری زشت بود که کشورهایی که از تروریست ها دفاع می‌کنند، آن را محکوم کرده و روسیاهی برای کسانی باقی ماند که از این اقدام وحشیانه دفاع کردند.

وی، شهادت در راه دفاع از دین و مکتب اهل بیت(ع) را از افتخارات ملت ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی بیشترین شهدا را در جنگ تحمیلی و عملیات های تروریستی تقدیم اسلام کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در پایان گفت: انشاءالله تا زمانی که پرچم اسلام ناب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) بدهیم، انقلاب اسلامی با صلابت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
برچسب ها: قم ، ملت ، ایران ، ایستادگی ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.