رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 2 از برگزاری کارگاه آموزشی و تخصصی با موضوع شناخت ارتباط مطلوب با معلولین با حضور کارشناسان این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباسی گفت: معلولین یکی از اقشار مهم در جوامع هستند که به علت قرار گرفتن در شرایط خاصی دچار محدودیتهایی می شوند برخی از این شرایط فیزیکی و محیطی و برخی دیگر جنبه های روانی و اجتماعی دارند و ایجاد محدودیت‌ ها‌یی برای آنها می کنند. همه این شرایط و موانع با اندکی تغییر و اصلاح در برنامه ریزی های و فعالیت های و نگرش های کل جامعه قابل رفع هستند.

وی افزود: نگرش های افراد جامعه همواره برای معلولین زحمت ها و چه بسا ناراحتی‌ ها‌یی به وجود می آورد که بیشتر ناشی از شناخت نادرست و غیر صحیح از معلولیت می شود بنابراین لزوم شناخت و شیوه ارتباط مطلوب با افراد دارای معلولیت مسئله ای مهم و قابل پیگیری از سوی مسئولان و کارشناسان این حوزه است.

عباسی در ادامه بیان داشت: بر این اساس شهرداری منطقه 2 کارگاه آموزشی و تخصصی با موضوع شناخت و شیوه ارتباط مطلوب با افراد دارای معلولیت را به عنوان مسئله ای مهم با حضور کارشناسان برگزار خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این کارگاه تخصصی روز 17 آذر ماه ساعت 9 تا 14 به آدرس سعادت آباد، ساختمان شهرداری طبقه 4 سالن آمفی‌ تئاتر و کارگاه با موضوع شناخت و شیوه ارتباط مطلوب با افراد دارای معلولیت با مشارکت اداره کل سلامت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: معلولیت ، کارشناسان ، نگرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار