نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه با اشاره به آخرین وضعیت جابجایی شرکت قدیمی تامین ماسه فیروزکوه گفت: این شرکت با قدمتی بیش از 40 سال، امروز به دلیل توسعه بافت شهری در قلب شهر فیروزکوه قرار گرفته است.

 

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: هر چند مدیریت این شرکت طی سنوات گذشته نسبت به فیلتر کردن و کاهش آلودگی های زیست محیطی آن اقداماتی انجام داده، اما به منظور اطمینان خاطر بیشتر این شرکت به منطقه ˈماسلیˈ واقع در دهستان ˈپشتکوهˈ و محل معادن سیلیس خود منتقل می شود.

مهری بیان کرد: به این منظور 20 هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی به این شرکت واگذار شده و برق و آب اولیه مورد نیاز آن تامین شده است.

وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده مبلغ 50 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مدیران این شرکت برای جابجایی قرار می گیرد و پیش بینی می شود با تامین زیرساخت های مخابراتی و گاز، جابجایی این شرکت طی 2 سال آینده محقق شود.

این مقام مسؤول گفت: با انجام این مهم و افزایش ظرفیت تولید شرکت به 2 برابر میزان فعلی، شاهد رشد چشمگیری در وضعیت اشتغال و بکارگیری نیروها در این شرکت خواهیم بود.

وی با بیان اهمیت اهتمام به مقوله تولید در سال مزین به ˈحماسه اقتصادیˈ، هشدار داد: با هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی در منطقه به شدت برخورد می شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: تاکنون 600 هکتار از اراضی بخش ˈارجمندˈ در روستاهای ˈلزورˈ و ˈاهنزˈ به تعاونی های مردمی واگذار شده و در سایر نقاط نیز برنامه های خوبی در دست اجرا است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.