حمله ارتش سوریه به محل تجمع تروریست‌ها / پیشروی‌ها ادامه دارد + فیلم

مکان‌هاي تجمع تروريست‌ها در حملات ارتش سوريه در چندين منطقه در ريف دمشق منهدم شد و شمار زياد ديگري از تروريست‌ها به هلاکت رسيدند.

به گزارش گروه چندرسانه‎ای باشگاه خبرنگاران، نيروهاي ارتش مکان‌هاي تجمع تروريست‌ها را در مزارع ريما ، مزارع شرقي و غربي شهر نبک و مزارع عباده در ريف دمشق منهدم کردند و شماري از تروريست‌ها از جمله سرکرده گروه موسوم به سيف الاسلام به نام ابو علي را کشتند.
برخي از تروريست‌هايي که در اين حملات کشته شدند از مليت‌هاي اردني و سومالي بودند. طارق عريجي سرکرده يکي از گروه‌هاي تروريستي از اتباع اردن از جمله کشته‌ها است.ابو‌سليمان فرمانده گروهک انصار الشريعه  از جمله کشته‌ها بود.نيروهاي ارتش سوريه همه اعضاي يک گروه تروريستي را در کميني در کوه‌هاي شرقي زبداني به هلاکت رساندند و اسلحه و مهمات تروريست‌ها را نيز منهدم کردند.
ده‌ها تروريست در محور زملکا به عربين، کورنيش بستاني، منطقه يلدا، شرق حرم حضرت سکينه در داريا، نزديک مسجد الحسن در محله قابون، مزارع دير سلمان، نادي الفروسيه و اطراف روستاي شاميه در ريف دمشق کشته شدند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
درود بر شما دلاوران.
بکشید این تروريستها رو..
Iran (Islamic Republic of)
طوفان
۰۱:۰۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سوریه در قلب مردم ایران هست و ملت ایران رنج مردم سوریه را درک میکند و خدواند نگهدار حکومت و ارتش و مقاومت ور یس جمهور باشد.
Germany
mori
۲۲:۲۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
شکر خدای جهانیان که اسلام بر کفر پیروز شد
Iran (Islamic Republic of)
میهمان
۱۹:۱۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۲
انشاالله خداوند یارویاور ارتششون باشه