رودهن/

مشکلات زیرساختی، معضل مسکن های مهر استان است

معاون عمرانی و امور هماهنگی استانداری تهران گفت: پروژه مسکن مهر از مشکلات فراوان در کل استان نه تنها پردیس به ویژه در بحث زیرساخت ها مانند فاضلاب به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین اعتباربه یک معضل تبدیل شده است.

کریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با توجه به شروع کار شوراهای جدید شهرستانهای استان تهران با تعدادزیاد نفرات نسبت گذشته نیازبه هماهنگی بیشتر بین شوراها و دستگاههای اجرایی احساس می شد.

وی با اشاره به لزوم یاداوری قوانین برای شوراها تصریح کرد : در راستای یاداوری قانون و مقررات و بخشنامه هایی که از سوی دولت و سازمانهای مختلف به شوراهای اسلامی شهر ها ابلاغ می شود تا شوراهم بیشتر با وظایف خود آشنا شوند و در نهایت تعامل بین دستگاههای اجرایی و شوراها بیشتر شود ،گردهمایی را با حضور شوراهای شرق استان تهران درشهرستانهایی مانند پردیس برگزار کردیم.

معاون عمرانی و امور هماهنگی استانداری تهران در مورد مشکلات زیرساختی در مسکن های مهراضافه کرد :پروژه مسکن مهر از مشکلات فراوان در کل استان نه تنها پردیس به ویژه در بحث زیرساخت ها مانند فاضلاب به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین اعتباربه یک معضل تبدیل شده است.

مهندس کریمی در ادامه این مطلب بیان کرد: طی هماهنگی با شرکت شهرهای جدید و هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که از طریق شرکت عمران شهرهای جدید این اعتبار تامین شود .

معاون عمرانی و امور هماهنگی استانداری تهران در خاتمه اظهارداشت: شرکت آب و فاضلاب هم با معرفی پیمانکارسرعت کار رابیشتر کند تا قبل از رشد بیشترجمعیت و افزایش مشکلات زیست محیطی مشکلات برطرف واین پروژه فعال شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.