سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: با توجه به هجمه‌های اخیر نسبت به هاشم بیگ‌زاده, ضمن تخریب و تحقیر تیم در آستانه جام جهانی نوعی بی احترامی و بی‌اعتمادی را به دنبال خواهد داشت.

جمیرشاد ماجدی در خصوص رویارویی تیمش با "کاسپین قزوین" در جام حذفی باشگاه های کشور به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم کاسپین تیم خوبی است و از جوانان آماده و مستعدی بهره می‌برد ولی بدانید همین تیم های گمنام هستند که زمانی مقابل تیم های قدرتمند جام حذفی به میدان می‌روند از انگیزه‌ی بالایی برخوردار می‌شوند.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با توجه به شرایط این تیم افزود: خوشبختانه شرایط تیم‌مان ایده‌آل است و با تمرینات فشرده‌ای که انجام داده‌ایم آماده‌ی برگزاری این دیدار حساس هستیم.
ماجدی تصریح کرد: جام حذفی مثل لیگ برتر نیست بلکه با یک بازی ,سرنوشت هر تیمی مشخص خواهد شد و در صورت باخت عملاً بازی دیگری در کار نیست و تیم از گردونه‌ی رقابتها خارج خواهد شد.
سرپرست باشگاه استقلال تهران عنوان کرد: خوشبختانه مصدوم نداریم ولی "خسرو حیدری" از جام حذفی سال گذشته با دریافت کارت نمی‌تواند در این بازی تیم ما را همراهی کند.
وی در پاسخ به سؤال جذب هافبک برزیلی به کجا انجامید؟! گفت: واقعیت را بخواهید دنبال قضیه جذب بازیکن خارجی هستیم ولی در مورد هافبک برزیلی باید اعلام کنم وضعیت جذب این بازیکن منتفی است. در واقع ما تا 6ژانویه نمی توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم، البته به دنبال CD هایی جدیدی از بازیکنان سایر کشورها هستیم در صورتی که نظر سرمربی تیم را جلب کند با آن بازیکن به مذاکره می پردازیم.
ماجدی در مورد هجمه‌های اخیر نسبت به "هاشم بیگ زاده " و شبیه دانستن وی به لیونل مسی انتقاد کرده و تصریح کرد: این هجمه‌ها اصولاً به معنای این است که ما به هیچ وجه نه خودمان ونه توانایی‌هاییمان را قبول داریم و این هجمه‌ها نه تنها روحیه‌ی بازیکن را ضعیف می کند، بلکه باعث نوعی تحقیر و بی احترامی نسبت به خودمان خواهد شد.
سرپرست باشگاه استقلال تهران ادامه داد: در مجموع با این‌که به بازیکنی مانند هاشم بیگ زاده هرگونه هجمه و لقبی داده شود موافق نیستم و لقب گذاشتن "مسی" براین بازیکن از دید من به معنای آن است که ما نه تنها خودمان را قبول نداریم بلکه نوعی خودزنی هم میکنیم. ین کار درستی نیست زیرا نوعی تحقیر و بی احترامی را به همراه می آورد.
وی با اشاره به عملکرد" بیگ زاده" تاکید کرد : " هاشم" بازیکن بزرگی است که سال‌ها به تیم فوتبال استقلال و تیم ملی خدمت کرده وهمین بازیکن بود که در کره جنوبی نقش موثری در صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی داشته و در آستانه آماده سازی تیم‌های برای جام جهانی نباید روحیه‌ی بازیکنان یا کادرفنی را تخریب کنیم.
ماجدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در حالی‌که همه تیم‌ها مشغول آماده سازی و برنامه ریزی هستند ما در آستانه ورود به جام جهانی و آماده سازی تیم فوتبال کشورمان ضمن حمایت تیم ‌مان شاهد تخریب، تحقیر و خودزنی بازیکنان موثر و کلیدی تیم نباشیم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار