سرمربی تیم کشتی آزاد هیأت کشتی رستم کلا گفت: شرایط روحی و روانی بچه‌ها در دیدار مقابل کفایتی خراسان رضوی به دلیل عدم تعهدات مسئولان تیم زیر صفر بود.

مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ در حالی به مصاف تیم گروه کفایتی خراسان رضوی رفتیم که   بچه ها به دلیل عدم تعهدات مالی مسئولان تیم روحیه مناسبی نداشتند و به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: تیم ما در لحظات پایانی بسته شد اما با این وجود در دور رفت مسابقات لیگ بچه ها عملکرد خوبی داشتند.حالا شما در نظر بگیرد وقتی مسئولان تیم به تعهدات خود عمل نکردند چه طور می توان از این کشتی گیران توقع موفقیت داشت؟

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل گروه کفایتی خراسان رضوی اظهار داشت:ما در دور رفت این تیم را در مشهد 5 بر 2 شکست دادیم اما در رستم کلا با نفرات دوم خود به میدان رفتیم و در وزن 96 کیلو گرم از ایمان محمدیان که کشتی گیر وزن 74 کیلو گرم است استفاده کردیم.مطمئن باشید به غیر از نفرات خارجی که در اختیار نداشتیم اگر فقط  سید احمد محمدی و عباس طحان روی تشک حاضر می شدند همانند دور رفت پیروز بودیم اما چه کنیم که هیچ یک از بچه ها حاضر نبودند حتی روی تشک بیایند و فقط به خاطر مردم با روحیه زیر صفر در مقابل نماینده خراسان قرار گرفتند.

دارنده مدال برنز المپیک در ادامه عنوان کرد:پول کشتی گیران خارجی که داده نشد،سایر اعضای تیم نه تنها هم هیچ پولی بابت قرارداد خود دریافت نکردند بلکه هزینه ایاب و ذهاب حضور در رستم کلا را هم از جیب خود پرداخت کرده بودند با این اوصاف چه طور می توان از انها نتظار داشت که کشتی بگیرند.

وی افزود:اکثر کشتی گیران داخلی حتی عنوانداران جهان دلخوش به همین مبالغ ناچیزی هستند که در جریان مسابقات لیگ دریافت می کنند وقتی تیم به تعهدات خود عمل نکند واضح است که هیچ انگیزه ای برای آنها باقی نمی ماند.

دارنده دو مدال برنز جهان تاکید کرد:تا پایان دور رفت مسابقات لیگ اعضای تیم آبروداری کردند و باوجود مشکلاتی که وجود داشت هیچ صحبتی نکردند،کشتی گیران به احترام من و لطفی که داشتند سکوت کردند اما واقعیت امر این است بدون تامین منابع مالی دیگر هیچ کاری نمی توان کرد.

سرمربی تیم کشتی آزاد هیأت کشتی رستم کلا در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای ادامه حضور در لیگ خواهند داشت گفت:ما روی کاغذ هنوز هم برای صعود به مرحله بعدی شانس داریم ، در صورتی که شرایطی فراهم شود تا بچه ها انگیزه لازم را به دست آورند با قدرت ادامه می دهیم در غیر اینصورت  تصمیم با سرپرست تیم و مسئولان شهر رستم کلا خواهد بود.

در هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت تیم هیأت کشتی رستم کلا مقابل میهمان خود گروه کفایتی خراسان رضوی با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد که نتایج انفرادی آن به شرح زیر است: رستم کلا2-----گروه کفایتی 5 نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است (اسامی تیم رستم کلا در ابتدا آمده است):

55 کیلوگرم: محسن حاجی پور- محمدحسین سلطانی، برنده (2- 10)
60 کیلوگرم: فرزاد عموزاده، برنده- هاشم مختاری (6- 2)
66 کیلوگرم: وحید آهنگری- علی اصغر جبلی، برنده (3- 4)
74 کیلوگرم: سجاد محمدی- علیرضا قاسمی، برنده (صفر- 4)
84 کیلوگرم: صابر امامقلی پور- داود زارعی، برنده (2- 4)
96 کیلوگرم: ایمان محمدیان- رضا بیات، برنده (صفر- 5)
120 کیلوگرم: جعفر شمس، برنده- سعید ابراهیمی (1- 1)

گفتنی است، در هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر تیم رستم کلا روز پنج شنبه (21 آذرماه) میزبان استیل آذین ایرانیان خواهد بود.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار