معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از برگزاری نخستین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی در معاونت اجتماعی ناجا خبرداد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ استواری افزود: این جشنواره با هدف تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی – بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی برگزار می شود.

وی بیان کرد: محورهای همایش شامل ظرایف روان شناختی نشرو تحلیل اخبار حوادث و رخدادها – ابعاد جامعه شناختی تهیه- تدوین و انتشار اخبار اجتماعی – کنش وری رسانه ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری - ساز و کارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم است .

استواری ادامه داد: روزنامه نگاران – مدیران مسئول – نویسندگان – خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری می توانند برای شرکت در جشنواره آثار خود را تا بیستم دی ماه به نشانی تهران – معاونت اجتماعی ناجا – دبیرخانه رسانه و نظم و امنیت عمومی ارسال کنند و یا از طریق آدرس اینترنتی به نشانیir.police.festival.http:/wwwدرسایت جشنواره ثبت نام کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: این جشنواره در زمینه های خبر- مصاحبه و گزارش است و آثار ارسالی در دو گروه رسانه های مکتوب و مجازی بررسی می شود.

استواری گفت: آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در یکی از نشریات سراسری – محلی – خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند به چاپ رسیده باشد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: نخستین ، جشنواره ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.