نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم و مسوولان ایران اسلامی باید از دولت تدبیر و امید و رییس جمهور محترم حمایت کنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آیت الله دری نجف آبادی در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: دولت تدبیر و امید با وجود تنگناها و مشکلات زیاد، با تمام توان به دنبال رفع تبعیض ها و مشکلات است، بنابراین ضرورت دارد تمام اقشار مردم از برنامه های دولت یازدهم پشتیبانی و حمایت کنند.

وی گفت : همانگونه که مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید و رییس جمهور محترم حمایت کردند تمامی مسوولان و مردم نیز باید از سیاست های دولت یازدهم حمایت کنند و صدایی که امروز باید از آسمان ایران زمین به گوش جهانیان برسد باید فریاد هم صدایی و همدلی مردم با مسوولان باشد.

امام جمعه اراک افزود : اجرای موفق طرحها در تمام حوزه های امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و خدماتی در گروی مشارکت همه جانبه مردم با مسوولان است بنابراین همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم تا هر چه زودتر جامعه ایران زمین به پویایی و شکوفایی برسد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جامعه ایران در دولتهای نهم و دهم ضربه های جبران ناپذیری از افراطی گری متحمل شد بنابراین مسوولان باید هوشیار باشند و حرفی به زبان نیاورند که باعث تشنج اذهان عمومی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه پست ها و مسوولیت ها گذرا هستند، گفت : کاردانی و استقامت باید مهمترین مولفه های مدیران در هر شرایطی باشد.

وی افزود : تمام کارها در جامعه ایران زمین باید در راستای برآورده ساختن رضای خداوند متعال و حل مشکلات مردم باشد./س
 
 
 
/
برچسب ها: دولت ، تدبیر ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.