رودهن/

مشکلات پردیس را در شورای عالی استانها منعکس می شود

نماینده شورای استان تهران در شورای عالی استانها گفت: در کنار اولویت اول برنامه شورای عالی استانها به منظور رسیدگی به نواقص و کمبود های موجود در پایتخت و شهرستانهای آن به عنوان نماینده پردیس مشکلات این شهرستان تازه تاسیس را در شورای عالی استانها مطرح می کنم.

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اهداف خود در شورای استان تهران گفت:من در شورای استان تهران به عنوان نماینده مردم شهرستان پردیس با عضویت در شورای عالی استانها اهداف و نوع زاویه دید خود را نخست بر رفع مشکلات و کمبود های استان بدون جانبداری از شهرستانی خاص وسپس کم و کاستی های شهرستان پردیس متمرکز و تنظیم کرده ام .

وی با اشاره به اینکه در شورای عالی استانها تفکر قومی و قبیله ای را نمی پسندم تصریح کرد : زیرا همه نمایندگان بایک هدف واحد و آن هم کاهش مشکلان کل استان تهران موارد و مسائل گوناگون را مورد بررسی و ارزیابی قرارمی دهند.

نماینده شورای تهران در شورای عالی استانها در ادامه این مطلب اضافه کرد:در کنار اولویت اول برنامه شورای عالی استانها به منظور رسیدگی به نواقص و کمبود های موجود در پایتخت و شهرستانهای آن جهت برخورداری از استانی با ساختار مطلوب به عنوان نماینده پردیس مشکلات این شهرستان تازه تاسیس را در شورای عالی استانها مطرح می کنم.

قانبیلی در خاتمه اظهارداشت :ارتقاء شهرستان پردیس در زمینه های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی با طرح مشکلات موجود در زیرساخت های این بخش ها از جمله اهداف من در شورای عالی استانها است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.