تیم والیبال باریج اسانس کاشان توانست در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک از سد تیم پیکان عبور کند.

مصطفی کارخانه در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: ما توانستیم در این هفته تیم بزرگ و قدرتمندی را شکست دهیم. پیکان پرافتخارترین تیم باشگاه‌های والیبال آسیا محسوب می‌شود شکست آن لذت‌بخش است.

سرمربی تیم والیبال باریج‌اسانس کاشان تصریح کرد: ما به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشتیم،‌ درحال حاضر وضعیت خود را تثبیت کرده‌ایم و به یک ثبات خوب دست پیدا کرده‌ایم امیدوارم شاگردانم این شرایط را درک کنند، ما تیم منسجمی هستیم و هدف‌های بزرگی نیز داریم. با هماهنگی باشگاه کادر فنی و بازیکنان به اهداف بزرگ خود دست‌ پیدا می‌کنیم.

وی یادآورشد: یکی از نکات مثبت تیم باریج‌اسانس کاشان داشتن هواداران خوب و فهیم است خوشحال هستم تیمی را انتخاب کردم که از تماشاگران خوب،‌ گرم ‌و صمیمی برخورداراست.

کارخانه در پاسخ به این سؤال که چه احساسی از بازی مقابل تیمی دارید که زمانی مربیگری آن را برعهده داشتید؟ گفت: من یک مربی حرفه‌ایی هستم و برایم فرقی ندارد که مقابل چه تیمی مصاف دهم و کجا باشم،‌ ولی درکل برد پیکان به‌ عنوان یک تیم پرافتخار لذت‌بخش است.

وی آینده تیمش را لیگ امسال بسیار روشن ارزیابی کرد و گفت: افق روشنی را برای این تیم می‌بینم ما برای ادامه حضور موفق خود اهداف بلندی را داریم و جای هیچ نگرانی وجودندارد.

انتهای پیام /

برچسب ها: کاشان ، آسیا ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.