سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از شکست تیمش مقابل گالاتاسرای در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: حذف شدن به این شکل اتفاقی بسیار ناعادلانه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از شکست تیمش مقابل گالاتاسرای در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت:ما خیلی خوب حساسیت این مسابقه آگاهی داشتیم و می دانستیم که با مشکلاتی در مقابل ترکها مواجه خواهیم شد ولی حذف شدن به این شکل اتفاقی بسیار ناعادلانه برای ما بو.

ما در شرایط بسیار بدی در زمین بازی حاضر شدیم چه بسا که اگر شرایط برایمان انقدر بد نبود اشتباهاتمان به حداقل می رسید. من با نمایندگان یوفا صحبت کرده و قبل از بازی از خطرات این بازی با آنها حرف زدم که متاسفانه هیچیک از این صحبتها اهمیت نداشت زیرا آنها به هیچیک از آنها گوش نکردند.دیروز داور به دلیل خطرات احتمالی بازی را متوقف کرد ولی امروز با توجه به اصرار من این کار را نکرد.

جالب اینجا بود که شرایط با روز قبل برای توقف بازی هیچ فرقی نداشت.به هرحال تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این نوع برخرد درست نبوده و نمی توان آن را برگزاری بازی فوتبال قلمداد کرد.
کیئلینی مدافع تیم یوونتوس هم با ابراز تاسف از این شکست گفت: شرایط جوی و زمین بازی شرایط استانداردی نبود و همین موضوع باعث شد تا اشتباهات ما به حداکثر رسیده و نتوانیم مطابق با برنامه ریزیهای از پیش تعیین شده حرکت کنیم.کونته سرمربی تیم برای موفقیت ما تمام توان خود را بکار گرفت و ما هم سعی کردیم تا بتوانیم موفق پیش رفته و برنامه های مورد نظر سرمربی را در زمین پیاده کنیم که در نهایت نتوانستیم موفق پیش برویم و قدرت واقعی خود را در این بازی بکار بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار