تیم فوتبال صبای قم با شکست برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان یک پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال سقوط کرد و فاصله اش با انتهای جدول به سه امتیاز کاهش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، با این‌که دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر شنبه بیست و سوم آذر ماه با انجام بازی تیم‌های استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز به پایان خواهد رسید اما سایر دیدارهای هفته هجدهم همگی تا جمعه شب بیست و دوم آذر ماه به انجام رسیدند و در یکی از این بازی ها صبای قم به دهمین باخت این فصل تن داد.

هفته سوم از نیم فصل دمو بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در بیست و دومین روز آذر ماه با انجام یک بازی در اهواز پیگیری شد و طی آن شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در میهمانی تیم فولاد خوزستان دو بر صفر باختند.

تیم فوتبال صبای قم این هفته در حالی به اهواز رفت و برابر فولاد خوزستان قرار گرفت که محسن بیات را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداشت و در دهمین دیدار خارج از خانه خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شکست خورد تا در جدول یک پله پایین‌تر برود.

سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی با رفتن تیم پرسپولیس تهران به صدر جدول رده بندی همراه بود که تیم صبای قم با این باخت 16 امتیازی باقی مانده و با توجه به برتری راه آهن برابر تیم ملوان بندر انزلی از مکان دوازدهم که هفته ها در آن قرار داشت به رده سیزدهم رفت تا بدین ترتیب سه امتیاز با آخرین جایگاه جدول رده بندی فاصله داشته باشد.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در حالی در این دیدار در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهر اهواز بازی می‌کردند که در نیمه دوم اکبر صادقی هافبک طراح خود را به دلیل اخراج از دست دادند و تیم فولاد خوزستان نیز در ضد حملات امان صبا را برید و به این تیم فرصت فکر کردن به گل تساوی را نداد.

در این مسابقه که از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار بود و 2 تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، نیمه نخست با برتری یک بر صفر تیم فولاد خوزستان به پایان رسید و در نیمه دوم فولاد خوزستان از فرصت‌ خود در وقت های تلف شده بهتر استفاده کرد تا دهمین شکست صبا را به ثبت برساند.

تیم فوتبال صبای قم با کسب این باخت 16 امتیازی باقی ماند و با این تعداد امتیاز جایگاه دوازدهم خود در جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با سقوط به رده سیزدهم از دست داد تا در هفته نهم لیگ برتر از ساعت 15 عصر جمعه بیست و نهم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف تیم استقلال تهران برود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.