معاون امور شهری فضای سبز شهرداری منطقه 19، از استقرار ستاد برف روبی در محلات این منطقه خبر داد.

زنوزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح استقرار ستاد برف روبی در محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان، پیشگیری از حوادث احتمالی، کاهش سوانح رانندگی و سهولت تردد شهروندان در دست اجرا است.  
 
زنوزی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی به منظور ایجاد آمادگی و تسهیلات لازم در بارندگی،‌چادرهای ستاد برف روبی در محلات 13 گانه منطقه 19 مستقر خواهد شد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: استقرار چادر ستاد برف روبی در جنب ساختمان اداری نواحی 5 گانه منطقه 19، آماده سازی و بسته بندی کیسه‌های شن و نمک از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
زنوزی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 افزود: در این طرح اکیپ‌های اجرایی امور شهری با بازدید از معابر اصلی و محلات 13 گانه منطقه 19 و توصیه لازم به شهروندان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و سوانح رانندگی در آماده باش کامل‌اند. استقرار مخازن شن و نمک در سطح محدوده منطقه 19 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد ، برف ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار