فيلم تلويزيوني "باغچه‌بان" كه به زندگي‌نامه اين شخصيت بزرگ مي‌پردازد، يك‌شنبه از سيماي آذري شبكه سحر پخش مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، تله فيلم "باغچه‌بان" به مديريت دوبلاژ محمدعلي نوروش و سرپرستي "مهدي‌حسين‌زاده" به آذري دوبله شده است و يك‌شنبه 24 آذر از اين شبكه براي مخاطبان سيماي آذري پخش خواهد شد.
 
غلامرضا صفوي ترجمه متون "باغچه‌بان" را برعهده داشته و ساناز اكبري صدابرداري و افكت دوبله اين تله فيلم را انجام داده است. صادق صبور نيز در ميكس و مونتاژ اين كار همكاري داشته است.
 
سعيد بحرالعلومي، شهباز دولت نژاد، ونوس محسن زاده، محمدعلي نوروش، علي احمدي آده، لعيا نبيل پور، يوسف نوعي و صداقت نجف وند در اين فيلم تلويزيوني به گويندگي پرداخته‌اند.
 
فيلم تلويزيوني "باغچه‌بان" به كارگرداني و نويسندگي جهاندخت خادم و تهيه‌كنندگي "محمد حسين‌پور" است كه براي گروه مستند شبكه دو سيما توليد شده است و به روايت زندگي پر فراز و نشيب جبار باغچه بان بنيانگذار آموزش ناشنوايان در ايران مي‌پردازد و سه دوره كودكي، نوجواني و ميان‌سالي در فاصله زماني 1264 تا 1345 شمسي را به تصوير كشيده است.
 
علي باقري، تبسم هاشمي، شهين نجف زاده، آيلار هاشمي، شهريار حسين پور، امير غريب زاده، جعفر قلي زاده، بهرام بهرامي، سياوش خادم حسيني، مهسا صيادي، اصغر غمخوار، كيميا و رضا نيكويي بازيگراني هستند كه در اين تله فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
 
فيلم تلويزيوني "باغچه‌بان" يك‌شنبه 24 آذر از ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 90 دقيقه براي علاقه‌مندان به تله‌فيلم‌هاي ايراني در جمهوري آذربايجان از سيماي آذري شبكه جهاني سحر به روي آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار