شمار زياد ديگري از تروريستها در ريف دمشق ، حمص ، حلب و درعا در حملات نيروهاي ارتش سوريه به هلاکت رسيدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ؛ مقادير زيادي از اسلحه و مهمات و تعداد زيادي از خودروهاي مجهز به تيربار افراد مسلح تروريست منهدم و يا کشف و ضبط شد که موشکهاي  اسرائيلي لاو از جمله اين سلاحهاست.  برخي منابع به سانا گفتند يک دستگاه خودروي حامل اسلحه و مهمات در جنوب شرقي مسجد حسيبه در شهر دوما منهدم شد و دهها تروريست در دوما ، حاره الديريه بين دوما و حرستا ، مزارع عاليه ، العب ، شيفونيه ، بيت سحم ، محله قابون در ريف دمشق به هلاکت رسيدند.

مقادير زياد ديگري مهمات و اسلحه از جمله گلوله هاي آر پي جي و موشکهاي اسرائيلي لاو و موشکهاي دست ساز و تعدادي بمب با وزنهاي مختلف ، ديناميت ، پانزده کيسه کود شيميايي و مواد ديگر مورد استفاده در ساخت مواد منفجره در شهر آزاد شده نبک در ريف دمشق کشف وضبط شد. يک منبع نظامي ديگر به سانا گفت همه اعضاي چند گروه تروريستي مسلح در محله هاي صفصافه ، ‌ورشه و باب هود در داخل شهر حمص کشته و زخمي شدند و چندين مخفيگاه آنها به همراه اسلحه و مهمات منهدم شد.

اين منبع افزود يگاني از نيروهاي ارتش به همراه مرزبانان سوري حمله چند گروه تروريستي مسلح را که در تلاش بودند از لبنان به حومه تلکلخ در استان حمص وارد شوند دفع کردند و شماري از تروريستها را کشتند يا زخمي کردند و مقادير زيادي اسلحه و مهمات افراد مسلح تروريست نيز منهدم شد و بقيه تروريستها به داخل خاک لبنان گريختند. 

وي افزود يگانهايي از ارتش سوريه با چند گروه تروريستي مسلح که به روستاهاي برغوثيه ، عرشونه ، سلام غربي و سلام شرقي در منطقه مخرم وارد شده بودند درگير شدند که بر اثر آن شماري از تروريستها تارومار شدند. يگان ديگري از نيروهاي ارتش چندين مخفيگاه تروريستها را در شهر رستن و نزديک تقاطع روستاي دوير در استان حمص منهدم کردند.

در حلب نيز چندين تجمع تروريستها در کسارات وضيحي ، معامل شيخ سعد ، شرکت آب و فاضلاب ، روستاهاي کار ، بنان الحص ، عربيد ، جديده ، کويرس و کصکيص منهدم شد. وي  افزود دهها تروريست در شهر صنعتي ، ‌نيرب ، اطراف بيمارستان کندي ، زندان مرکزي حلب ، غرب منصور ،  طريق الباب ، رسم العبود، منطقه راشدين و روستاي جندرات در حومه حلب کشته يا زخمي شدند و تعدادي خودروي حامل مهمات و اسلحه منهدم شد. 

در شهر حلب نيز همه اعضاي چندين گروه تروريستي مسلح در سکري ، کرم ميسر ، قاضي عسکر و بستان القصر در حملات ارتش سوريه به هلاکت رسيدند. يک منبع نظامي به سانا گفت نيروهاي ارتش چندين گروه تروريستي مسلح را در نزديکي شرکت برق ، مجتمع مدارس ، اطراف مسجد الحسن ، جنوب شرقي مرکز هفتم آوريل ،‌حمادين و مخيم در شهر درعا تعقيب کردند و شماري از تروريستها را کشتند يا زخمي کردند.

اين منبع گفت چندين مخفيگاه و محل تجمع تروريستها به همراه اسلحه و مهمات در جنوب غربي مهندسين ، اطراف مسجد ابوهريره و مسجد سعد بن ابي وقاص در شهر درعا منهدم شد. نيروهاي ارتش تلاش تروريستها را براي حمله به يک موضع نظامي در درعاي بلد خنثي کردند و تعدادي از تروريستها در زمرين و جاده ام العوسج در حومه درعا به هلاکت رسيدند و يک تيربار سنگين و يک دستگاه خودروي مجهز به تيربار منهدم شد.

تلاش تروريستها براي حمله به يک موضع نظامي در منطقه جاسم در حومه درعا ناکام ماند و دو دستگاه خودروي مجهز به تيربار تروريستها منهدم شد. نيروهاي ارتش تلاش شماري از تروريستها را براي حمله به درعاي بلد دفع کردند و شماري از تروريستها را کشتند.در شهر بصري الشام در حومه درعا نيز شماري از تروريستها در محله الغربي و همچنين منطقه سملين کشته شدند.

انتهای پیام / 
برچسب ها: سانا ، شمار ، زیاد ، تروریست ، دمشق ، حمص ، حلب ، درعا ، هلاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار