هندبالیست ملی‌پوش کشورمان گفت: برای ادامه تحصیل از تیم ملی خداحافظی می‌کنم و قصد دارم دکتری خود را بگیرم.

مسعود ظهرابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من هم اکنون در رشته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی در دانشگاه تهران تحصیل می‌کنم می‌خواهم این رشته را ادامه دهم و دکتری خود را هم بگیریم برای همین از تیم ملی خداحافظی می‌کنم.

عضو تیم ملی هندبال کشورمان تصریح کرد: از سال 78 تا 91 عضو تیم ملی بودم و با آن افتخاراتی نظیر دومی بازی‌های آسیایی گوانگجو در سال 2010 سومی انتخابی المپیک آسیا در همین سال، سومی بازی‌های آسیا در سال 2006 قطر و دومی غرب آسیا در کارنامه‌ام  دارم.

ظهرابی در ادامه گفت: متأسفانه در این سالها که هندبال بازی می‌کنم به مسابقات جهانی در رده بزرگسالان نرفتیم و در مسابقات آسیا با اختلاف ناچیز به حریفان باخته‌ایم و باید بگویم با بدشانسی همراه بودیم.

وی عنوان کرد: ما در هندبال بازیکنان خوبی نظیر محمدرضا رجبی، ایمان جمالی که هم اکنون در لهستان بازی می‌کند، برادران استکی و خیلی‌های دیگر که در این ورزش فعالیت می‌کنیم و تنها مشکل این است که اکثر ملی‌پوشان در باشگاه ثامن‌ سبزوار هستند به نظر باید این‌ها در تیم‌های دیگر پخش شوند خیلی بهتر است.

ظهرابی گفت: هم اکنون سرمربی تیم نیروی‌زمینی تهران هستم و از 5 بازی آخر نیم فصل نخست به این تیم اضافه شدم یک برد و یک مساوی و سه باخت نصیب ما شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در تعطیلات نیم فصل قرارداریم ولی نفرات تیم تمرینات خود را هر روز انجام می‌دهد تا با آمادگی بالا در نیم فصل دوم حضور داشته باشد.

ظهرابی عنوان کرد: بازیکنان تیم را سربازهای کشورمان تشکیل می‌دهد و مشکل خاصی از نظر مالی نداریم.

وی در ادامه گفت: برنامه‌مان برای نیم فصل دوم این است که حداقل 8 امتیاز از حریفان بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.

ظهرابی عنوان کرد: نخستین اردوی تیم ملی بزرگسالان از روز گذشته در تالار هندبال تهران آغاز شده است و بنده به خاطر اینکه از قبل اعلام کرده بودم از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد دعوت نشدم.

وی اضافه کرد: در دوران بازیگری‌ام در سال 2007 در تیم مسقط عمان و 2009 در تیم الشباب امارات به مدت هر کدام یک سال بازی کردم.

ظهرابی در پایان خاطرنشان کرد: برای تیم ملی در بازی‌های پیش‌رو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که موفق عمل کنند.

گفتنی است، فدراسیون قصد دارد تا در خلال بازی نخست دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه در ششم‌ دی ماه سال جاری بازی خداحافظی او را به شکل آبرومندانه برگزار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار