معاون ساماندهی امور جوانان گفت: هفته آینده تفاهم نامه ایجاد کلینیک کنترل خشم در خانه های سلامت محلات با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به امضا می رسد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمود گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان در نشست تخصصی پژوهش و برنامه ریزی در حوزه جوانان چالشها و رفتارها گفت: کارهایی که تا کنون در خصوص جوانان انجام شده نمایشی و جشنواره ای بوده که نتیجه آن بالا رفتن سن ازدواج و افزایش آسیبهای اجتماعی است.  
 
وی ادامه داد: یکی از مهمترین کارکرد پژوهشها کار‌کردهای عملی است ولی با بودجه و توان  و فرصت کم ، نباید کار مدیریتی انجام داد.  
 
وی با اشاره به این مطلب باید پژوهشها در حوزه جوانان را عمیق تر کنیم افزود: در سال آینده همایش ملی پژوهش در عرصه ملی جوانان را برگزار می کنیم.  
 
معاون ساماندهی امور جوانان بیان داشت: جوانان با طبیعت جوانی شان به آسیب کشیده می شوند و وزارت ورزش و جوانان باید طوری جوانان را هدایت کند که در معرض آسیب قرار نگیرند به گونه ای که جوانان را جهت دهی و هدایت کنند.  
 
گلز‌اری با بیان این مطلب که باید از جوانان و محتو‌یات آنان  شناخت داشته باشیم اظهار داشت: باید تغییراتی جهانی را قبول کنیم و در برخورد با آسیبهای جوانان فرا فکنی نکنیم.  
 
وی افزود: تمام دقت شناخت مسائل جوانان و ارائه آن به مسئولین به خصوص در معیشت،‌اشتغال و مسکن است.  
 
گلز‌اری گفت:در بحث ازدواج برنامه های خوبی مطرح است و تا 2 سال آینده شرایط مراکز مشاوره ای ازدواج را روشن خواهیم کرد.  
 
وی خشونت، اعتیاد و طلاق سه آسیب بزرگ جوانان دانست و خاطر نشان کرد: هفته آینده تفاهم نامه ای در خصوص ایجاد کلینیک های کنترل خشم در خانه های سلامت با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به امضا می ر‌سانیم.  
 
گلزا‌ری از برگزاری سه ستاد ساماندهی امور جوانان و یک شورای عالی جوانان تا پایان سال خبر داد و گفت: وز‌رای هر دستگاه معاون تام الا‌ختیار خود را در این ستاد مشخص می کند.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار