متهمه "ع_ح" گفت: بنده همین یک چک را داشتم که آن را نقد کردم و کل مبلغ را به اقای "ف" دادم و نمی‌دانستم که این چک متعلق به بیمه و اختلاس است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ در دور جدید رسیدگی مجدد به پرونده اختلاس از بیمه ایران، قاضی "محمدی کشکولی" از توکلی نماینده دادستان خواست تا کیفرخواست متهم "ع_ح" را قرائت کند.
 
نماینده دادستان اظهار داشت: "ع_ح" متهم به پولشویی به مبلغ 35 میلیون تومان، تحصیل مال نامشروع به مبلغ 5 میلیون تومان است.
 
متهمه "ع_ح" در جایگاه حاضر شد و گفت: اتهامات را قبول ندارم. به واسطه فروش زمین آقای "ف" این چک‌ها را به من دادند و بنده بدون اینکه بدانم این چک‌ها متعلق به بیمه است آن را نقد کردم و کل این مبالغ را به اقای "ف" دادم و این در حالیست که بنده همین یک چک را داشتم و آیا با علم به اینکه این عمل اختلاس است چک‌های بیشتری دریافت نمی‌کردم.
 
وی ادامه داد: اگر کار من تعمدی بود با مشخصات واقعی خودم چک‌ها را نقد نمی‌کردم و این در حالیست که آقای "ف" در اظهارات قبلی خود گفتند که چکها را به هرکسی که داده‌اید عین مبلغ را از آن دریافت کرده‌اید.
 
قاضی خطاب به متهم گفت: چرا مقداری از پول را به حساب برادر شوهرتان اقای "ک" واریز کردید و چک را برای وصول از چه کسی گرفتید؟
 
متهمه پاسخ داد: چون به وی بدهی داشتیم، پول را به حساب برادر شوهرم واریز کردیم و شوهرم چک را از اقای "الف" می‌گرفت و برای وصول به من می‌داد و چون وی اشنا بود، ما از وی رسید دریافت نکردیم.
 
قاضی در پایان خطاب به متهم گفت: چرا چک را شوهرتان پاس نکرد و زمین در تصرف چه کسی است؟
 
متهمه "ع_ح" در پاسخ گفت: چون زمین به نام من بود من چک را پاس کردم و این زمین هدیه شوهرم به من است.

انتهای پیام/

برچسب ها: متهم ، مبلغ ، چک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار