نخستین مراسم تجلیل از پژوهش گران مراکز تحقیقاتی و ناشران تهران پژوهی عصر دیروز از سوی اداره کل فرهنگ اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران  برگزار شد از ناصر تکمیل همایون، نعمت الله فاضلی، سعید رضا عاملی، مدیر انتشارات‌ تیسا و علی اصغر محکی مدیر اداره مطالعات اجتماعی شهرداری تهران به عنوان برترین پژوهش گران مراکز تحقیقاتی و ناشرین نمونه تجلیل شد.
 
مدیر اداره کل اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم ضمن آسیب‌شناسی پژوهش های شهری رویکرد‌ها، اقدامات برجسته اداره کل اجتماعات فرهنگی شهرداری تهران را برای حاضرین بررسی نمود.
 
در بخشی از حکم ایشان آمده است، نظر به گزارش  هیئت داوران، اداره کل اجتماعی شهرداری تهران آثار و پژوهش‌های ارزنده‌ای پیرامون موضوعات گوناگون شهر تهران  پدید آورده است و بیشتر این آثار بر اساس روش‌ها و نظریه‌های علمی نگاشته شده است ضمن سپاسگزاری از پود‌های علمی و مدیریتی جنابعالی پژوهشگران و همکاران آن اداره کل  بر اساس اعلام هیئت داوران، اداره کل مطالعات اجتماعی شهرداری تهران به عنوان مرکز شایسته‌ای تقدیر معرفی شده است.
 
لازم به ذکر است، در نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم برگزار شد از قدیمی‌ترین نقشه‌های شهر تهران و نیز آثار و تولیدات فرهنگی و کتاب‌های مربوط به شهر تهران رونمایی‌شد و مورد بازدید حاضرین قرار گرفت.
انتهای پیام/
برچسب ها: انتخاب ، مراسم ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار