بازیکن سابق تیم فوتبال پاس گفت: من در برابر آدم‌های بزرگی که روزی در تیم فوتبال پاس تهران حضور داشتند آدم کوچکی هستم، حرف من، حرف منطق است، حرفی که مردم ایران در مورد آن 98 درصد رای موافق دادند.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در جواب رمضانی، مدیر عامل فعلی باشگاه پاس گفت: من از روی منطق فوتبال حرف می‌زنم و روی صحبتم با کسانی است که با انتقال تیم فوتبال پاس به همدان مرتکب اشتباه فاحشی شدند و باعث شدند این وضعیت اسفناک در فوتبال پایتخت به وجود آید.
 
وی خطاب به رمضانی گفت: آن موقع که من در پاس بازی می‌کردم تو نمی‌دانستی فوتبال را با چی بازی می‌کند حالا می‌گویی من اصلا پاسی نبوده‌ام؟! اگر لازم باشد من مدارک عضویتم در تیم پاس را نشان می‌دهم. اما شما کسی نیستی که من بخواهم در مقابلش اظهار نظر کنم.
 
فریاد شیران در ادامه گفت: نمی‌دانم آنکه منشوری شد و از فوتبال محروم شد من بوده‌ام یا رمضانی؟!

همه مردم ایران خانواده فریاد شیران را می‌شناسند و نیازی به برگشت من به گذشته نیست، همه من و بردارم را که روزی در فوتبال بازی می‌کردیم می‌شناسند.
 
وی بیان داشت: شما از برگشتن پاس به تهران خوشحال نیستی چون بودن پاس در همدان برای شما منفعت دارد و به هر حال شما را که روزی منشوری بودی به جایگاه مدیر عاملی رسانده است. الان شما کاری با فوتبال کردید که سرمربی تیم ملی باید به دنبال 3 رگه و 4 رگه‌ها در کل جهان باشد و نخبگان ورزشی ما درشهرستان‌ها اصلا دیده نشوند. با انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان‌ها مخالفت کردند.
 
بازیکن سابق تیم پاس تصریح کرد: نکته جالب توجه این است که مردم خوب شهر همدان هیچ علاقه‌ای به تیم پاس ندارند و طرفدار تیم بومی خودشان الوند همدان هستند. رمضانی بهتر است به جای چسبیدن به تیم پاس تهران هزینه‌های این تیم را خرج تیم الوند همدان کند شاید مردم همدان از وضعیت فوتبال این شهر رضایت بیشتری پیدا کنند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: همه این انتقالات یک توطئه برای سود بردن عده اندکی بود که تا به حال به هدفشان رسیدند اما از این پس نمی‌توانند به خیانت‌هایشان ادامه دهند. رمضانی، یادت نرود که مربی و مدیر منشوری چه کسی بوده است! اگر بیشتر از این صحبت کنی من هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و تمام بزرگان تیم پاس تهران شاهد حضور من در این تیم بوده‌اند.
 
وی افزود: با رفتن پاس از تهران شاهد کم شدن استعدادهای فوتبالی بودیم و دیدم که چه ضربه محکمی به ریشه فوتبال کشور وارد کردند. باید این افراد را به جزای کارشان رساند.
 
فریادشیران افزود: من اگر از تیم‌های دیگری نظیر هما حرفی نمی‌زدم برای این است که جایگاه تیم پاس با آنها اصلا قابل مقیاس نیست. تیم فوتبال پاس چه قبل و چه بعد از انقلاب دارای پیشینه فنی است، تیمی است که مهد پرورش بازیکنانی بوده که امروزه نام آنها را جز اسامی بهترین بازیکنان آسیا و حتی جهان می‌بینیم. حیف است که اینچنین تیم با ارزشی در حاشیه فوتبال باشد و حتی نتواند به لیگ برتر کشور راه یابد.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر شما می‌توانستید در این چند سال نتیجه خوب می‌گرفتید، شما فقط از داشتن تیم فوتبال پاس به دنبال منافعی هستید که از قبال آن بدست آورده‌اید و اگرنه فوتبال و استعدادهایش اصلا برایتان مهم نیست. به همین دلیل کاملا به شما حق می‌دهم که از شنیدن این خبر که پاس به تهران برمی‌گردد خوشحال نشوید.

انتهای پیام/

برچسب ها: پاس ، منشور ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۰:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
سلام. کی گفته مردم همدان به تیم پاس علاقه ندارن.پاس هوادار متعصب زیاد داره شما چشماتو بستی نمیبینی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
الوند تیم اول و محبوب ما مردم همدان است و پاس هم متعلق به مردم تهران است ما اوندی هستیم . فریادشیران هم حرف حق می زند و ما ایشان را همه جوره قبول داریم
آخرین اخبار