رییس کمیته ملی المپیک گفت:از اینکه اتهاماتی در مورد عدم حضور من در انتخابات زده شده کسی نفع نمی‌برد و طی نامه‌ای که به وزیر ارسال کرده‌ام نظر وی را جویا شده‌ام.

علی آبادی رییس کمیته‌ی ملی المپیک، در خصوص واکنش به اتهامات اخیر مبنی بر داوطلب شدن در کمیته‌‌ی ملی المپیک به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه بازار اتهامات روز به روز گرمتر می‌شود و رواج این مسئله قطعاً به نفع هیچ کس نیست و من نیز تصمیم داشتم که سکوت کنم تا کمیته‌ی اجرایی در این خصوص بررسی کند یا شاید مجموعه‌ی اجرایی کمیته ملی المپیک بیانیه صادر کند.

وی با اشاره به گفته‌های اخیر خسروی وفا افزود: متأسفانه گفته‌ها و صحبت‌های اخیر شخص خسروی وفا صحت ندارد در واقع خودش مسبب فروش اين ملك بوده و من در بحث در اين باره هيچ مداخله‌اي نداشته‌ام.

علی آبادی ادامه داد: شخص خسروی‌ وفا اعلام کرده به هیچ وجه ملک ایرادی ندارد و مدارک فروش این ملک را روی سایت کمیته‌ی ملی المپیک قرار داده‌ایم.

از دادگستری هم استعلام شده و اعلام شده در نهایت این ملک 3 بار به مزایده گذاشته شده که یک گروه 5 نفره روی فروش ملک کار کرده‌اند ونفرات اجرایی کمیته ملی المپیک سه سال پیش این ملک را به فروش رسانده‌اند.

رییس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: چه اتفاقی افتاده است و چرا باید موضوع عدم حضور من در کمیته ملی المپیک رسانه‌ای شود در حالی که 1752000تومان کمک شده است اصلاً به من ارتباطی پیدا نمی‌کند در واقع بخش اجرایی کمیته ملی المپیک کار من نیست اصولاً در 5 سال گذشته حتی یک چک هم امضاء نکرده‌ام و حتی یک برگ مدرک نيز ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: در طی 4 سال 2 بار یعنی در سالهای 90و 91 سازمان بازرسی طبق وظایف محوله حتی ایراد کوچکی به فروش ملک ایرادی نگرفته است، در واقع مسئله این نیست شاید به نظر برسد مسئله چیز دیگری است.

علی آبادی سپس به موضوع اصلی اشاره و تأکید کرد: موضوع اصلی عدم حضور شخص من در انتخابات کمیته ملی المپیک است البته زمان خودش را می‌خواهد که این مسئله روشن گردد و شاید در این زمان عملاً مسأله مشخص نشود. در واقع این روش اصلاً روش خوبی نیست و بسیار روش ناجوانمردانه‌ای است که گفته شود شما به هیچ وجه در انتخابات شرکت نکنید.
چ
رییس کمیته‌ی ملی المپیک عنوان کرد: هیچ ارگان دولتی عملاً به من نگفته که در انتخابات شرکت نکنم بلکه از سوی شخص خسروی وفا نامه‌ای کتبی ارسال شده که من در انتخابات حضور نداشته باشم.

وی با اشاره به ملک فروخته شده اخیر گفت: به مدت 2 هفته و با نظر شخص رییس کمیته اجرايي به شدت مسأله فروش ملک را بررسی کرده‌ایم.17 نفر تمامی اقدامات لازم و فوری را انجام داده‌اند تا هیچ نگرانی و مشکلی پیش نیاید.

علی آبادی با توجه به اقدامات خود افزود: اقداماتی صورت داده‌ایم و قرار است طی نامه‌ی ارسالی به وزیر نظر وی را هم جویا شویم اگر او مخالف حضور من باشد قطعاً حضور پیدا نمی‌کنم. البته باید بدانیم این رفتار به هیچ وجه سالم و صادقانه نیست. اگر هم حضور داشته باشم و در انتخابات شرکت کنم و کسی موافق حضورم نباشند قطعاً رأی نمي‌آورم.

رییس کمیته ملی المپیک در پاسخ به اين سؤال كه موضوع اسپانسر کمیته ملی المپیک به کجا رسید؟! تصریح کرد: شخص افشارزاده و کرباسیان اين مهم را پيگيري كرده‌اند و من به هیچ وجه درباره این موضوع مداخله‌اي نداشته‌ام. در واقع از افتخارات کمیته ملی المپیک آوردن یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان پول به  کمیته‌ی ملی المپیک بوده است که 15 تا 20 درصد آن سهم فدراسیون‌ها و صدا و سیما و 28 تا 40 درصد آن اسپانسر کمیته ملی المپیک بوده است.در واقع زحمت زیادی کشیده شده است.

رییس کمیته ملی المپیک در خصوص حضور اهالی ورزش در انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: حضور جامعه ورزش می‌تواند به رونق ورزش در المپیک کمک فراوانی کند حضور اهالی ورزش در سمتهای اجرایی و اعضاء هیئت اجرایی تأثیر فراوانی در رونق کمیته خواهد داشت.

وی با اشاره به اساسنامه افزود: حضور کاندیدای ورزشی در انتخابات به نفع اهالی ورزش است و باید از حضور غیر ورزشی‌ها جلوگیری شود در غیر این‌صورت حضور فردی خارج از محدوده‌ی ورزش طبق اساسنامه حضور وی استعلام مي‌شود و فرد نماینده نیز باید یک رأی بدهد و از این جهت باید به تأیید Ioc كه مقر آن در کشور سوییس برسد.

علی آبادی در پایان تصریح کرد: امیدوارم انتخابات پیش رو مجمع کمیته‌ی ملی المپیک بتواند باعث رونق و فروغ تیم‌های المپیکی شده و در نهایت موجب انتخاب شخصی از جامعه‌ی ورزش گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار