بیش از 6 هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی به بخش صنعت و معدن کشور اختصاص یافته که تاکنون 2500 میلیارد تومان پرداخت شده است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت معدن و تجارت در شیراز گفت: برای برطرف کردن مشکل تامین سرمایه در گردش صنایع، برنامه هایی مد نظر است و در این زمینه روش های تامین منابع مالی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

صالحی نیا با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های این وزارتخانه تامین منابع مالی برای تکمیل طرحهای نیمه تمام صنعتی است افزود : طرحهایی که دارای پیشرفت بالای 80 درصد باشند از این منابع برخوردار خواهند شد .

معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه امکان پرداخت3500 میلیارد تومان از این منابع تا پایان سال وجود دارد افزود : به علت برخی از مشکلات در نظام بانکی وضعیت پرداختها اصلا رضایت کننده نیست .

آقای صالحی نیا گفت: تمهیدات و تدابیری از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت در نظر گرفته شده است تا درصد بیشتری از این منابع تا پایان سال جذب شود.

وی افزود :‌ در فارس نیز تاکنون حدود 120 میلیارد تومان از این منابع جذب شده است که از سیستم بانکی استان میخواهیم شرایط سهل تری برای اختصاص این منابع صندوق توسعه ملی در نظر بگیرند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت ، معدن ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.