رودهن/

استانداری دنبال تقویت زیرساخت های پردیس است

معاون عمرانی و هماهنگی استانداری تهران گفت: برای رفع خلاء های زیرساختی در شهرستان پردیس به ویژه فاز های مختلف مسکن مهر در این منطقه استانداری تهران ارتباط خوبی با نهاد هایی مانند شرکت عمران شهر های جدید و آب و فاضلاب و نهاد های خدمت رسان دیگر دارد .

کریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهرستان های تازه تاسیس در هر استانی به ویژه تهران برای هموارسازی مسیرخدمات رسانی به مردم نیازمند تقویت زیرساخت ها مانند آب و برق و گاز و سایر خدمات در ابعاد فرهنگی و اجتماعی و خدماتی هستند .

وی با اشاره به سعود نمودار جمعیتی در پردیس تصریح کرد :پردیس از جمله شهرستانهای استان تهران است که در آینده نزدیک نمودار جمعیت در این منطقه سیر صعودی قابل ملاحظه ای را به دلیل واگذاری مسکن مهر خواهد داشت .

معاون عمرانی و هماهنگی استانداری تهران در ادامه این مطلب اضافه کرد :مسئولان شهرستان در کنار شهرداری های مستقر در بخش های مختلف پردیس برای تامین زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب به ساکنین این منطقه باید تعامل خوبی با یکدیگر داشته باشند و تنها از این طریق می توانند خلاء های موجود را پر کنند .

کریمی در خاتمه اظهارداشت :برای رفع خلاء های زیرساختی در شهرستان پردیس به ویژه فاز های مختلف مسکن مهر در این منطقه استانداری تهران ارتباط خوبی با نهاد هایی مانند شرکت عمران شهر های جدید و آب و فاضلاب و نهاد های خدمت رسان دیگر دارد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.